Ha ha ja god kveldGod kveld Kengu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja god kveldGod kveld Kengu![]()
Det tenkte jeg megDriver å lager mat![]()
Jepp. Sexy ass hell.......Oops!![]()
Deilig å ha noen til å gjøre jobben for deg da!
Ja det var bra de fikk detHurra for bronse!![]()
Takk, klarer i det minste å gå nå. Det gjorde jeg ikke da jeg skulle fra bilen og innAu dagod bedring!
Han klarer å legge henne om han prøver lenge nokJeg tenkte å være så evil at jeg skal gå på kino i byen, for da må jeg ta toget til og fra. Så skal jeg være borte i beste legge tid så han får ta hele sirkuset sjælhahaha! Det fortjener han
![]()
Det er veldig innaforHeldigvis ikke
Jobber kun "sent" hver 4.helg... Fra 12-21![]()
Så deilig daJepp, til og med fri på mandagJippi!!
Nei. Plutselig løsnet detJa det er jo strålende!!hun har jo ikke vært der såå lenge!
Har dere hund på lån?Har egentlig ikke lyst til å levere hunden tilbake på mandag![]()
Får låne den litt lenger daHar egentlig ikke lyst til å levere hunden tilbake på mandag![]()
Har dere hund på lån?
Eieren er utenlands og lurte på om vi kunne passe den.Får låne den litt lenger da

Så heldig dere er, hvilke type?Vi får lånehund på onsdag , blir koselig
Åååh! Faktisk litt misunnelig :-DJippi endelig begynner det å nærme seg!
Vis vedlegget 192415
Da er det lov å bitchslappe han litt! Med en stol :-DTror mannen begynner å bli litt for bortskjemt.
Forteller han hva det er til middag i kveld, men jeg har glemt å planlegge en saus og spør hva han ønsker seg.
Rødvinssaus svarer han.
Svarer at det har jeg aldri leget før, ikke lest oppskrifter på eller handlet inn til.
Og hva tror dere han gjør, jo han titter så vidt opp fra dataskjermen og sier "at det pleier da ikke å hindre meg"
Neeeiii..Da er det lov å bitchslappe han litt! Med en stol :-D
Haha, det er braNeeeiii..
Det ble en veldig god saus
Er egentlig min egen feil som har skjemt han bort