Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Da var det endelig helg på meg også gitt. Skal bli godt å kunne sove litt lengre i morgen, før det kommer en ny uke med tidlig vakter.

Kjenner testetøsa begynner å creepy inn på meg, hvisker i øret mitt, at en test kan da ikke skade! Prøver å ikke høre på henne, men regner med hun blir mer intens utover uka.

Tenker å prøve å holde meg til 12 DPO som er 28.august, men sniker nok til meg en test 9DPO (ordinære 12 DPO da jeg ble satt tilbake 3 dager pga ELslim 3 DPO) som da blir 25.august. Det er jo bare 5 dager til :D

Ellers er det lite symptomer å melde. Synes jeg har litt skarpere luktesans, men kan være innbilning. Litt kvalm/uggen og trøtt/sliten, men det hender jeg er ellers og, så legger ikke noe særlig i det.

Ønsker alle som er innom og titter en flott helg ❤
 
Da var det endelig helg på meg også gitt. Skal bli godt å kunne sove litt lengre i morgen, før det kommer en ny uke med tidlig vakter.

Kjenner testetøsa begynner å creepy inn på meg, hvisker i øret mitt, at en test kan da ikke skade! Prøver å ikke høre på henne, men regner med hun blir mer intens utover uka.

Tenker å prøve å holde meg til 12 DPO som er 28.august, men sniker nok til meg en test 9DPO (ordinære 12 DPO da jeg ble satt tilbake 3 dager pga ELslim 3 DPO) som da blir 25.august. Det er jo bare 5 dager til :D

Ellers er det lite symptomer å melde. Synes jeg har litt skarpere luktesans, men kan være innbilning. Litt kvalm/uggen og trøtt/sliten, men det hender jeg er ellers og, så legger ikke noe særlig i det.

Ønsker alle som er innom og titter en flott helg ❤
Ikke lenge til du kan teste med god samvittighet :p :) God frihelg til deg!
 
Ikke lenge til du kan teste med god samvittighet :p :) God frihelg til deg!

Nei,spørs om jeg klarer å holde meg da :nailbiting: Er så utrolig spennende, men vil ikke få forhåpninger som jeg fikk sist da jeg fanget opp en kjemisk. Så er det ekstra vanskelig/kjipt når jeg ikke vet om jeg er 4/7 DPO.
 
Testene er fra 1PP(8DPO), IKKE fra denne PP
Legger ved bilder av test fra forrige PP, for å minne meg selv på hvorfor jeg bør vente til nærmere IKM før jeg begynner å teste! Jo mer jeg ser på testen, jo mer "irritert" og skuffa blir jeg for at det endte i en kjemisk. Hadde jeg testet en dag senere hadde jeg ikke oppdaget det.

Men dette er også for å minne meg selv på at det ser ut til at det ikke er noe i vegen for at vi kan få barn. Det var ikke meninga at dette skulle resultere i et barn forrige PP.

Det skjer når det skal skje ❤

IMG_20160820_010500.png IMG_20160820_010520.png
 
Last edited:
God helg til deg også :) snart kan du teste!
 
Prøver å ignorerer de akutt småsåre niplen... og kvalmen som ikke gir seg :think005
 
:) Det er ikke mange gangene i livet at man liker slike tegn :)

De svir og er kjempevarme, og kjenner liksom akkurat hvor de er. Nei, absolutt ikke. Kan ikke være sambo sin "feil" heller, vi har hatt en pause på aksjelegginga. Hmmmm.... Nå klør det hvert fall ikke i testefingrene! :nailbiting:
 
Våknet skikkelig kvalm i dag, fortsatt såre nipler, og det murrer i nedre mageregion. Opplevde også en rar, ukontrollert "sammentrekning"(ikke orgasme) down under. Har opplevd det før, men det har vært når jeg har "alenetid".

Enten er jeg 5 DPO eller 8/9 DPO. Dette er veldig forvirrende. Lovte meg selv å ikke teste så mye før 12 DPO, men nå er det mange symptomer som har meldt seg på relativt kort tid.

Tror jeg må svi av en test :angelic:
 
Testen var.... BLENDA! Tidlig enda uansett hvor mange DPO jeg er. Får bare se hvordan symptomene utvikler seg videre, og håpe testresultatene går en tur i skammekroken og ombestemmer seg i løpet av de neste dagene.

IMG_20160821_073649.png
 
Håper vi får to streker til uka!! :D
 
Testen var.... BLENDA! Tidlig enda uansett hvor mange DPO jeg er. Får bare se hvordan symptomene utvikler seg videre, og håpe testresultatene går en tur i skammekroken og ombestemmer seg i løpet av de neste dagene.

Vis vedlegget 192573
Godt skrevet! :)) Og ja, det er veldig tidlig! Jeg tror du er gravid med alle de symptomene ;)
 
Godt skrevet! :)) Og ja, det er veldig tidlig! Jeg tror du er gravid med alle de symptomene ;)

Hjelper på at andre også har troa. Føler meg litt mindre gal. Jeg prøver jo ikke å jakte på symptomer, men enkelte ting er jo verre å overse, som kvalmen. Selv om den kan komme av andre ting også. Måtte disse dagene gå fort!
 
Nok en dag i DPOland er straks over, og enda en dag nærmere til jeg får svar på det jeg lurer på mest.

Forstår ikke hvordan noe kan være så spennende og frustrerende på en og samme gang, håp og skuffelser om hverandre.

Spesielt når man ikke vet helt eksakt når EL var og når IKM blir. Føler jeg har mistet litt kontrollen og overlater det til tilfeldighetene.

Samtidig føler jeg meg så "dum", jeg kommer til å få alle svarene innen august er over. Jeg er bare på min 2 PP, vi er unge, jeg har all forutsetning på at det kommer til å gå bra. Det er ingenting å bekymre seg over enda.

Prøver å minne meg selv på mitt motto: Alt skjer for en grunn og ting skjer når det skjer.
 
CD 23 | 10/6 DPO

I går hadde sambo og jeg sex 2 ganger, og det var ikke noe stress over det bare sex. Var ikke så "mekanisk", men vi bare nøt hverandre. Kan fort miste gnisten litt med prøving, viktig å huske å ha det gøy i mellomtiden.

Klarte å la vær å ta en test i dag, nesten litt stolt! :hilarious: Har fortsatt såre nipler, kvalme, tidvis trykk/kramper og stikk i nedre mageregion. Holder på å dø av nysgjerrighet, tror jeg skal klare å unngå og teste i morgen.... Eller... Tiden vil vise :nailbiting:
 
NÅ begynner symptomene å hope seg opp...IMG_20160822_202407.png
I dag har jeg vært så sulten... Helt merkelig! Jeg spiser i grunn få ganger i løpet av dagen, hovedsaklig lunsj og middag, noen ganger frokost.

I dag tok jeg tid til å spise frokost hjemme (übersjeldent), kl begynte å nærme seg kl 11 og jeg ble skikkelig sulten, men pleier ikke å spise før 12.30. Måtte spise en liten sjokolade for å dempe sulten, og spiste lunsj til vanlig tid. Så kom jeg hjem, og var enda noen timer til mannen kom hjem. Sulten meldte seg og jeg spiste sjokolade nr 2 for dagen. (Tilbud 2 for 35 elns). Deretter måtte jeg ta en dupp for jeg var så trøtt. Så våknet jeg når han kom hjem, og vi varmet pizza i ovnen. I går var 2 stk mer en nok, i dag kjenner jeg at jeg egentlig ikke er helt mett og blir sikkert sulten seinere i dag.

Gikk på do 4 ganger bare på jobb i dag (det jeg gjør på en dag), og havner nok oppi 7-8 ganger når dagen er over.

Kjenner jeg er trøtt og sliten, merkelig hud, såre brystvortene i flere dager, synes det rundt brystvortene er blitt større (mulig jeg ser syner), kvalm (hjelper i perioder rett etter jeg har spist), magen har murret og opplever stikk i flere dager, kjenner jeg er sliten i korsryggen og murrer godt der og.

Jeg MÅ ta en test i morra. Dette holder jeg ikke ut... :nailbiting:
 
Åå, spennende! Gleder meg til morgendagens test!
 
Åå, spennende! Gleder meg til morgendagens test!
Jeg prøver å ikke legge så mye i det, mange av symptomene kan bortforklares. Kjenner likevel at forventningen stiger! :nailbiting:

Glemte forresten også at jeg har masse luft i magen, men de t lukter ikke (sorry TMI):hilarious:
 
Back
Topp