Til foreldre med barn i skolealder :)

*RoM*

Elsker forumet
Når er det greit å få besøk av barnas venner i helgene?
 
Etter ti.
 
Syns 11-12 er greiest her. Tar litt tid om morgenen før kroppen begynner å virke, liker å ha det litt rolig akkurat den tida.
 
Hadde nemlig naboungen på døra her 08.15... syns det var litt tidlig
 
Hadde nemlig naboungen på døra her 08.15... syns det var litt tidlig

Det syntes jeg var fryktelig tidlig, da går vi rundt i pysj så de hadde fått beskjed om å komme tilbake senere Hehe
 
Jeg sa det var greit i dag, men ikke fra i morgen. I sommerferien har dette gått fint, men i dag hadde han lurt seg ut etter mammaen hadde gått på jobb og pappaen lå og sov. Fikk sendt melding til mammaen så det har nok ordnet seg. Men takk for alle tilbakemeldinger:D
 
Etter 11... Sover jo gjerne litt ekstra, nyter frokost å daffer litt før en vil ha huset fullt av barn:p
 
Etter 11... Sover jo gjerne litt ekstra, nyter frokost å daffer litt før en vil ha huset fullt av barn:p
Når vi har bare skolebarn er nok jeg også der, men enn så lenge har vi en på skole og ei i bhg og en baby, så selv den som sover lenge er oppe til en frokost som serveres i nitiden siden babyen er klar for trilletur og sove fra ca 10, så da er vi også klare for at det kan ringe på
 
Etter kl. 10 eller senere. Her kan ungene godt sove til 9.30 i helgene, selv liker jeg å stå opp litt tidligere. Deilig med rolig start på dagen når det er fri :)
 
Etter 9-10.

Men sønnen min får ikke komme til sine kamerater før etter 12 fordi foreldrene ligger å sover. Så da sitter ungene alene i 4-5 timer på morgenen, så de er alltid velkommen hit istedenfor.
 
Når vi har bare skolebarn er nok jeg også der, men enn så lenge har vi en på skole og ei i bhg og en baby, så selv den som sover lenge er oppe til en frokost som serveres i nitiden siden babyen er klar for trilletur og sove fra ca 10, så da er vi også klare for at det kan ringe på
Vi får en baby nå i september. Så da er jeg sikkert klar til å ta imot besøk grytidlig om morningen:p
 
Back
Topp