Liggestilling og senga

tonjesm

Blir kjent med forumet
Mini er litt over 5 måneder og har nå begynt å bli mer aktiv, ikke bare når man er våken men også når man sover. Han har begynt å lagt seg på siden og på magen... Bør jeg snu han eller skal jeg la han sove slik? Han sover ganske godt spesiellt på siden. Han elsker også å ha teppe eller bamsen sin over hele tryne.
Hva har dere i sengen? Pute? Dyne? Teppe? Bamse? Str på dyne og pute? Babyrede?
 
Mine her snur seg også over på siden med overkroppen, og ligger ofte med koseklut eller bamse over ansiktet. Jeg lar han ligge slik, da han kan legge seg på rygg og ta bort klut/bamse på egenhånd. Regner med han sier ifra om han ligger vondt
 
Min har ingenting annet enn dyne i senga... jeg har helt noia for krybbedød, så er sikkert litt mer hysterisk enn de fleste på dette da :p hun legger seg ofte på siden og magen også. Men jeg snur henne når hun har sovna skikkelig :p
 
Mia har också börjat snu sig på sidan ..hon snur sig också på magen men då får hon för sig att hon ska ligga och titta istället ..lägger sig liksom inte ner för att sova hehe .

Så hon ligger i våran säng på min sida med lite stöd av ett täcke på båda sidor av huvudet ..hon gillar det bäst
 
Lillegutt her har ligget på siden hele tiden, men han havner alltid på ryggen etter en stund. Ligger i babynest i egen seng
 
Her har de stortsett ligget på siden hele tiden, nå snur de seg over på magen. Snudde de i starten, men ser at de snur seg selv eller begynner å gråte hvis de ikke får nok luft.
De elsker også koseklut over ansiktet. Fjerner den når de har sovnet. :)
De ligger med dyne og en slik "pølse" rundt hode for å få litt trygghet, men lurer på å fjerne den nå.
Og koseklut da selvfølgelig ;)
Skal sies at jeg har babycall med kamera også da. Så ser de hele tiden :oops:
 
Last edited:
Her har de stortsett ligget på siden hele tiden, nå snur de seg over på magen. Snudde de i starten, men ser at de snur seg selv eller begynner å gråte hvis de ikke får nok luft.
De elsker også koseklut over ansiktet. Fjerner den når de har sovnet. :)
De ligger med dyne og en slik "pølse" rundt hode for å få litt trygghet, men lurer på å fjerne den nå.
Og koseklut da selvfølgelig ;)
Skal sies at jeg har babycall med kamera også da. Så ser de hele tiden :oops:
Hva slags babycall har du?:) Er det sånn med app på mobilen?
 
Min har ingenting annet enn dyne i senga... jeg har helt noia for krybbedød, så er sikkert litt mer hysterisk enn de fleste på dette da :p hun legger seg ofte på siden og magen også. Men jeg snur henne når hun har sovna skikkelig :p
Er jo redd for det jeg å men han er så sterk at jan snur seg selv eller begynner å gråte dersom han ikke ligger godt gråter han.
 
Har dere barnet på eget rom? Mini her har også begynt med å våkne og vil starte dagen alt fra kl 3 til kl 6 på natten/morgenen. Ønskes tips... Han bruker å titte opp fra sengkanten å se på oss... Når vi prøver å være strenge å legger han ned så flirer han... Vurdere nå å flytt han på eget rom(har babycall med kamera) selv om det er drygt at han våkner tredje hver time får å få flaske;p
 
Har dere barnet på eget rom? Mini her har også begynt med å våkne og vil starte dagen alt fra kl 3 til kl 6 på natten/morgenen. Ønskes tips... Han bruker å titte opp fra sengkanten å se på oss... Når vi prøver å være strenge å legger han ned så flirer han... Vurdere nå å flytt han på eget rom(har babycall med kamera) selv om det er drygt at han våkner tredje hver time får å få flaske;p


Vi deler rom ennå. Vesla her er ganske våken fra 5-tia så da plukker jeg hu opp i senga vår og lar henne ligge her. Hun er da litt urolig,men sovner i rykk og napp så vi får drøye til 7 tiden før hun er så våken at vi må stå opp med henne... ofte finner de jo roen når de får ligge inntil mamma og puppen ;) prøvd det?
 
Vi deler rom ennå. Vesla her er ganske våken fra 5-tia så da plukker jeg hu opp i senga vår og lar henne ligge her. Hun er da litt urolig,men sovner i rykk og napp så vi får drøye til 7 tiden før hun er så våken at vi må stå opp med henne... ofte finner de jo roen når de får ligge inntil mamma og puppen ;) prøvd det?
Jeg ammer ikke Men skal begynne å prøve å ha litt grøt i melken og gi litt mer grøt på legge tid vurdere nå å flytte han på eget rom da jeg føler han er veldig følsom på at vi kommer på rommet
 
Dyne, smokker og harepuskosekluten. Ikke pute enda, hu klarer seg fint uten :)
 
Back
Topp