Skravletråd August 2016

Hoho!! Heldig som ikke har blitt bitt ennå av basillen :p lille er 1 år, å danser når de kommer på. Du kan jo gjette hva vi hører på i bilen :p
Kan ikke bli bitt av basillen når man ikke blir introdusert for den heldigvis ;)
Men altså veldig opptatt av Disney og prinsesser :p

Hmm. Min plan.
Tirsdag, handle og rydde kjøkkenet
Onsdag plukke rips. Meget trolig bare fryse den. Og rydde hus.
Torsdag bake kake og koke gele og vaske huset
Fredag pynte kake før selskapet. Det er bursdag.

Sleng på en, tradisjonen tro, syk ektemann, og en svigermor på besøk, er det travel nok uke.

(har handlet, kjøkkenet gjenstår det mye på enda. Tenkt å ta når ungene er i seng)

Så kommer femåringen og sier at nabojenta og familien skal på badestranden i morgen, og det vil hun også.

Jeg har ikke vært på strand i sommer i det hele tatt. Jeg har veldig lyst.

Vi har ti busker med rips. Jeg skal ikke plukke alle. Men nå er det opphold
Og bæra er meget. Meget moden.

Huset er rotete.

Og fredag er det bursdag.
Jaja bursdag blir det uansett og er det finvær må man ta utnytte av det ;)

Tror det blir tidlig kveld her! Altfor sliten idag!
Men altfor tidlig nå da :p

Ja det er nok greit å merke alt, merka jo ingenting når eldste gikk i barnehagen :P eller merket litt i starten men så sklei det ut, de hadde jo stålkontroll på hva som tilhørte hvem der.
Hehe. Hos oss vil de ha merka alt. Skjønner det med 32 barn på avd og 88 på huset :p

Han går bare alene når han ikke merker at han ikke holder i noe. Men går tur og da holder han meg bare i lillefingeren så er nok ikke så lenge til han slipper seg :)
Slipper nok taket snart ;)

Kan ikke bli bitt av basillen når man ikke blir introdusert for den heldigvis ;)
Men altså veldig opptatt av Disney og prinsesser :p
Hoho! Prinsesse sofia da eller? Det er en stor favoritt her også, og Doctor mcstuffins :p

Satt og tenkte i bilen på vei inn i dag.
Hva vil skje dersom frøkna forteller i barnehagen at mamma gråt og politiet kom i går kveld?
Jeg fortalt hele historien til hennes ped. leder så hun kan informere slik at det ikke vil skje noen misforståelser og man gjør seg tanker som ikke er sanne
Lurt å fortelle det :)

Back
Topp