Innkjøp!

Aprilnurk2017

Betatt av forumet
Har dere kjøpt noe til nurket? Feiret graviditeten med å kjøpe voksi move bilstol pose og noen søte bodyer!:)
 
image.jpeg Vi har tatt risken å kjøpt vogn, drømme vogna dukket opp på finn så da slo vi til:D
Ellers så har jeg bestilt en liten kosedress, en tussibamse og en slik svart brio trille hund (alltid sagt at det skal mine barn ha)
Ellers så har jeg fått en pakke ifra en bokklubb, men teppe å noen andre små saker:happy:
Enn du?
 
Jeg kjøper ingenting, nix og nada før oul... Jeg vil vite at det er en stor sjanse for at dette går bra først..
 
Har ikke kjøpt noe, har begge kjønn født på samme årstid fra før så trenger minimalt. Men har fått tak i en gammel vugge som jeg tenker å pusse opp :)
 
Jeg har kjøpt ting som jeg har kommet over i ca 2 år.. hehe.. men det var feks ei på jobben som skulle selge senga til hennes sønn.. med dyne, sengekanter, dynetrekk og madrass for 400 kr.. så den har vi pakket inn i plast og satt bort.. den er så fin!! Har endel klær også.. men endel har jeg kjøpt på salg.. og noe har jeg gitt bort i barselgaver.. har kjøpt badekar også.. med ole brom motiv.. kun fordi jeg kom over det på 70 prosent.. er aå fint det også;)
 
Venter til uke 30 minst jeg.. har sagt at vogn osv blir etter barnet er født. Var så kjipt å kvitte seg med alt når det gikk skeis. Klarte ikke ta vare på det heller for det ble liksom hennes.. inge andre sitt.
Skal prøve å strikke masse da! Jeg må bare finne motivasjon. Har to ullunger fra før av og de er blitt ganske store så tar laang tid å strikke ullbukser/gensere og kjoler til de :p
 
Jeg har kjøpt mummi-familien-stickers til å henge på veggen. Har ikke plass til å å gi bort noe rom, men da får knødden ihvertfall sette sitt preg på et lite hjørne.

Veeeeel jeg kjøpte de vel egentlig til min bror som får kid nå i august.

Meeeen.... :)
 
Jeg å tenker at jeg endten gir bort eller gjemmer bort, jeg måtte bare:happy:
Skjønner dere som har mistet veldig godt, jeg er jo fersking så jeg klarer ikke å vente :D
Hehe jeg også! Tenker lønnsomhet også jeg.. nå slipper jeg kjøpe så mye og legge mer i en fin vogn.. siden jeg har div fra før..
 
Hehe jeg også! Tenker lønnsomhet også jeg.. nå slipper jeg kjøpe så mye og legge mer i en fin vogn.. siden jeg har div fra før..
Lurt!
Jeg fant drømmevogna på finn å måtte kjøpe den, den er limited edition så når jeg endelig fant en så var det ikke noe tvil om jeg skulle kjøpe den eller ikke:D
 
Back
Topp