Det gjør ikke jeg :Tviler jeg på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør ikke jeg :Tviler jeg på
Ja, det høres greit utJa!![]()
Ellers hadde min far måtte hentet den daGreit med familie nær Oslo.
Skal også prøve å få meg bæresjal derifra som forhåpentligvis er lite brukt ❤
Skal måle mitt når jeg kommer hjemMålte nå. 71 i lengden. Og 28 i bredden
Takk for det søte duTakk det skal viSå må du ha en fin uke
![]()
Dra til legen du. Storesøster her i huset har astma og jeg krysser alt jeg har for at lillesøster slipper unna :/Redd lillemor har eller utvikler astma. Etter det ble rått ute, har hun anstrengende innpust :-/ I dag har det vært så ille at hun lager en høy lyd om hun blir litt anstrengt og puster. Blir vel en tur til legen imorgen, da jeg ser at halsen og magen trekker seg langt inn når det setter i gang. Stakar lita ❤
Uff da, hva feiler det barnet?Sover alle?
Og her jeg våken etter å ha hvert en tur til legevakta med naboen, som forøvrig var pga stressa overbekymret foreldre siden jenta dems var syk og skalv, og etter ca en time der så reiser vi hjem med en resept på paracetamol til barn!
Jeg vetPlutselig ble det bare høst...
Gjør detSkal måle mitt når jeg kommer hjem(sikker i morgen)
God morgenHuset våkner. På tide å lage frokost.
En skal på Sfo og ei i bhg. Kjekt å treffe venner, selv om de liker å være hjemme.
Ja desverre... jeg lurer på hvor sommeren ble av jeg..Plutselig ble det bare høst...
Klart jeg gjørDet gjør du vel![]()
Jeg fikk ordnet det på det visSå irriterende!håper det retter seg..
God turFår kjøre til Bhg![]()
Litt plagsomtDet er så irriterende
Jeg har også lagt fram sommer og joggesko til jeg skal reise..Avisa påsto i går at den skal vi få neste uke.
Sensommeren får vi oftest ettet skolestart, så vi venter i spenning.
Men jeg tror jeg må lete frem sokker om jeg skal ut og trille i dag. Det har jeg ikke hatt på veldig, veldig lenge.
Ha en fin dagFår kjøre til Bhg![]()
Veldig våttVått på tur igår?![]()
God morgen og gratulerer med dagen til kbJo + litt til![]()
HåndkremMinst mulig
Neida alt opp til 150-200 men det blir ikke mange av de dyre da