Skravletråd August 2016

Ja! :D
Ellers hadde min far måtte hentet den da ;) Greit med familie nær Oslo.
Skal også prøve å få meg bæresjal derifra som forhåpentligvis er lite brukt ❤
Ja, det høres greit ut :)

Hvilket sjal er det du vil ha?

Redd lillemor har eller utvikler astma. Etter det ble rått ute, har hun anstrengende innpust :-/ I dag har det vært så ille at hun lager en høy lyd om hun blir litt anstrengt og puster. Blir vel en tur til legen imorgen, da jeg ser at halsen og magen trekker seg langt inn når det setter i gang. Stakar lita ❤
Dra til legen du. Storesøster her i huset har astma og jeg krysser alt jeg har for at lillesøster slipper unna :/

Sover alle? :o

Og her jeg våken etter å ha hvert en tur til legevakta med naboen, som forøvrig var pga stressa overbekymret foreldre siden jenta dems var syk og skalv, og etter ca en time der så reiser vi hjem med en resept på paracetamol til barn!
Uff da, hva feiler det barnet?:(

Skal måle mitt når jeg kommer hjem :) (sikker i morgen)
Gjør det ;) er uansett ingen problem å bestille litt mer stoff til å sy et f.eks 10cm lengre :) jeg ordner det om du vil vettu ;)

Avisa påsto i går at den skal vi få neste uke.

Sensommeren får vi oftest ettet skolestart, så vi venter i spenning.

Men jeg tror jeg må lete frem sokker om jeg skal ut og trille i dag. Det har jeg ikke hatt på veldig, veldig lenge.
Jeg har også lagt fram sommer og joggesko til jeg skal reise..

Da har vi fått time til kiropraktor til lillebror idag. Å bruke opp til 2 timer bare på å komme oss ut dørene til bilen fordi lillebror selvsagt begynner å hylgråte og eneste som noenlunde roer han er puppen selv om han nettopp har ligget der i 1 times tid. Kommer ikke til å ha sjans til å klare å kjøre lillebror til barnehagen, komme meg til hs osv fortsetter dette

Minst mulig ;)
Neida alt opp til 150-200 men det blir ikke mange av de dyre da
Håndkrem
Vinflaske
Flaxlodd
Lys
Servietter
Sjekk ut Enklere liv! De har masse kjekt som min mamma elsker:)
Feks slik krok til å henge veska på ved bordet, reiseflaske til parfyme osv:)

Back
Topp