Er jo lov å håpe, men må si håpet er lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo lov å håpe, men må si håpet er lite
Ikke alltid lett å bli klok på systemetJa sverige.
Føler de fleste derimot ikke går mer til legen da, og må jo være en grunn ellers må de betale. Det er nemlig litt spesielt her, flere til inn går under det Norge kalles blåresept, men om man nærmest tvinger legen til spesielle type medisiner kan man fort ende opp med å betale full pris!
Jeg har ikke helt forstått det systemet enda men de sier at det må skrives med förmån for at det skal gå inn under egenandel og blåresept.
Ble sykmeldt før jeg lærte resept systemet her godt nok
Slik er det meldt i dag å, men tviler på det blir
Det er en annen sak.Slik er det meldt i dag å, men tviler på det blir
Hehe ja santDet er en annen sak.
Yr er mer optimistisk på temperaturen, men der var ikke mulig å få på en skjermdump da måtte jeg ha mange.
Men den som lever får se.
Å det greier ikke jegDet blir jo bare forskjøvet til neste liste ;-)
Mye lettere med Norge syns jeg, men er jo oppvokst med det samt er hva vi lærte på skolenIkke alltid lett å bli klok på systemet
Det håper jeg og. Legen vår er veldig ålreit, byttet for ikke så lenge sidenLege hørtes rett ut.
Håper du treffer en mer oppegående lege enn en jeg kjenner gjør. "de får ikke astma før de er et år". Ja. Særlig. Fra sykehuset har den legen fått beskjed om at jo, dette spedbarnet har astma. Nemlig.
ÆsjIkke en dritt...
Får bare dårlig samvittighet for å spise
Hvordan ble natten?Nei. Ikke jeg heller![]()
Gleder meg til bildeMå avtale levering
Ja, desverre er hun mer utsatt når det kommer til lungene generelt. Men hun har hatt en tøff start, så håpet hun skulle slippe mer tull. Men får se hva legen sier først daPremature har vel også større risiko for å utvikle astma også![]()
Men kan være at hun er syk men ikke nedsatt allmenntilstand også, uansett greit å få det sjekket når hun tydeligvis sliter litt med pusten
Samme som her detJeg blir
Mannen er sånn ta det med ro type
Lister er utrolig viktigSortere tanker.
Jeg er jo dessuten listoman
Så snill du er med mammaen dinSiden vi snakker om jul
Jeg tar gjerne i mot tips tol kalendergaver til mamma
Ha en fin dagHuset våkner. På tide å lage frokost.
En skal på Sfo og ei i bhg. Kjekt å treffe venner, selv om de liker å være hjemme.
Det gjør du velGleder meg til bilde![]()
Håper feber holder seg borteIngen feberutrolig. Hun sovna 45 min på overtid
![]()