Skravletråd August 2016

Greit med hjemmekontornav og til da :)
Er det.
Eldsten går ikke på SFO, så han har ferie noen dager til og ønsker ikke han skal være en hel dag alene.
Føler han ikke helt er gammel nok til det enda

ImageUploadedByBV Forum1470636533.312471.jpg

Venter på forsamtale i Porsgrunn.. Nervøs jeg :(

Satser på at lillebror snart sovner og sover så godt at jeg kan legge han i vognen uten at han våkner slik jeg kan gi storebror litt kvalitetstid alene:-)

Satser på at lillebror snart sovner og sover så godt at jeg kan legge han i vognen uten at han våkner slik jeg kan gi storebror litt kvalitetstid alene:-)
Hvordan går det med dere for tiden?:) søvnmessig på ungene? Tenker på storebror og de utfordringene dere hadde

LJ er blitt ei skikkelig kosejente altså. Kommer og kaster seg rundt halsen min hele dagen og lager god "mmmmmm" som er koselyden hennes :)

Hvordan går det med dere for tiden?:) søvnmessig på ungene? Tenker på storebror og de utfordringene dere hadde
Storebror er ennå verre enn noen gang nå på kveldstid etter lillebror kom. Lillebror skal henge mye på meg og våkner og hyler om jeg legger han i vognen:-/. Gubben har første dag på jobb igjen idag etter ferien og ser storebror kjeder seg fordi lillebror kun skal henge på puppen og hyler om jeg legger han i vognen.

Storebror er ennå verre enn noen gang nå på kveldstid etter lillebror kom. Lillebror skal henge mye på meg og våkner og hyler om jeg legger han i vognen:-/. Gubben har første dag på jobb igjen idag etter ferien og ser storebror kjeder seg fordi lillebror kun skal henge på puppen og hyler om jeg legger han i vognen.
Såpass :O håper bhg hjelper på våre begge altså. Men med to å stri med så har du nok å gjøre tenker jeg

Back
Topp