Det er gøy når det faller i smakJa gjør det![]()
Gleder meg til å lage babymat igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gøy når det faller i smakJa gjør det![]()
Gleder meg til å lage babymat igjen
Typisk at servitøren sa noeGod ettermiddaggårsdagens supriseparty var vellykket, bortsett fra at servitøren på fridays spoila alt før vi hadde kommet bort til bordet
men ellers var det en fin kveld
Idag har vi vært på lekeland
Tja snuppa spiste absolutt alt så var jeg som lekte meg med div kombinasjoner osvDet er gøy når det faller i smak![]()
Ja herregud hun bare "jaa det var dere som hadde bestillt bord til 15" så står gubben rett bak meg. Spoiler muchTypisk at servitøren sa noemen bra det ellers var vellykket
![]()
Jaja bedre enn der vi skulle feire min farmors 60 årsdag.Ja herregud hun bare "jaa det var dere som hadde bestillt bord til 15" så står gubben rett bak meg. Spoiler much![]()
Vet ikke. Får svar til uka men har ikke helt truaKjedelig det da
Hvordan gikk det der du hadde intervju?
Krysser fingre for at du får den og at du slipper å gå uten jobb lenge!Vet ikke. Får svar til uka men har ikke helt trua
Har til nå hatt en strålende dag med litt turer innimellom regnet og ellers kost oss inneHåper dere får en fin dag
Absolutt ♡ hun er så godTypisk men viktig å nyte øyeblikkene ❤
Så koselig å høre ♡Smelter sånn av snappene av henne altså ❤
Med nevøen på 10 på pokemon jaktKos dere masse![]()
Så kule! Ebay?![]()
11 poser med smoothie blitt til idagdisse elsker LJ så måtte lage opp
![]()
Heldigere enn meg derTja snuppa spiste absolutt alt så var jeg som lekte meg med div kombinasjoner osv![]()
Finner vel mange tipper jegMed nevøen på 10 på pokemon jakt![]()
Nei. Vant de via Tim og TiaSå kule! Ebay?
Jeg kjøpte noe lignende i en butikk i SørumsandNei. Vant de via Tim og Tia![]()
Det var gøy, helt til regner kom..:/Kos dere mye, turister![]()
Til uka. Onsdag eller torsdag tenker jeg.Åå
Når skal dere hjem(