Lille lykkes dagbok - et spesielt år

Lille Lykke

Forumet er livet
Himmelbarn
Hei dere.
Min historie ble ikke helt som vi hadde trodd og håpet på. I februar ble jeg gravid på første forsøk og vi ble selvsagt kjempeglad! Jeg hadde et utrolig fint svangerskap, var ikke kvalm og bare boostet babylykke :) Etter tul uke 13 hvor alt så fint ut begynte vi å slappe av, og vi fortalte barna våre om at de skulle bli storesøsken. Minstemann ble SÅ glad! Etter det, sang og koste han med magen hver dag. Så søtt. Så ble det dessverre ikke slik likevel... ❤
Jeg poster innlegget som jeg posta på novemberforum 2016 her:

Kjære lille bittelillesøster og hjertevenn ❤ Dagen vi skulle til oul kom, og vi gleda oss så veldig. Siden vi hadde hatt en tidlig ul i uke 13 hvor alt så bra ut var vi ikke bekymret i det hele tatt, og var aller mest spent på om vi på nytt ville se ei jente, eller om det kanskje lå en lur gutt inni der 

Jordmor var av den litt "leie" typen, tydelig viste hun at dette var rutine for henne og delte null entusiasme for at vi selvsagt var spent. Hun gjennomgikk først vitale mål og sjekka at hjernen så ut som den skulle. Alt så fint ut. Så kom hun til hjertet, og først trodde hun at babyen hadde en albue foran, fordi hun ikke så så godt. Hun dytta litt til lilleskatten for å få den til å bevege på seg, men det var fortsatt skurr på hjertet. Så får vi sjokkbeskjeden. Her er det noe veldig galt, sier jordmor. Jeg hadde med meg min svigermor og vi så sjokkert på hverandre og en tåre trilla umiddelbart ned fra kinnet mitt. Beklager, sier jordmor. Men dette har jeg aldri sett før, og jeg har sett tusenvis av hjerter. Jeg skal bestille flybilletter og time til dere i Trondheim med en gang.
Jeg var i sjokk og klarte nesten ikke å gå ut fra rommet. Ute i venterommet satt mange andre gravide og det var bare så uendelig tøft å gå gråtende ut fra et rom hvor de fleste kommer smilende med bilder av sine skatter. Vi ble sendt til Trondheim med første fly på tirsdag. Flyturen var helt jævlig, og jeg måtte bruke pusteteknikker for å holde ut uten å brase i gråt.

Vi var i undersøkelse i tre timer, to ulike leger så etter tur på hjertet (ul), og til sist konfererte de sammen for å sjekke at de mente og så de samme. Etter det kom en barnekardiolog som også så på det sammen med dem. Jeg var bare et "objekt" der og da. For dem var dette en jobb og de trengte full konsentrasjon. Vi forsto ikke noe særlig av det de snakka om anna enn hist og hint vi plukka opp. Hjertet så for oss ut som et eneste stort kaos.
En time etter undersøkelsen fikk vi snakke med barnekardiologen. Hun kom inn med masse papirer, og en modell av et hjerte.
Lykkelita vår har en svært alvorlig og sjelden feil på hjertet. Kort fortalt så speilvender alle organene hennes i kroppen (ikke i hjernen) seg, og hun har to venstresider av alt. Hjertet har dermed to venstresider det også, i tillegg til at det er store tilleggskomplikasjoner på det med vener og årer som ikke er fullendte og ja.... Bare kaos rett og slett. Hun lever og har det ok inni magen, men kan aldri komme ut i vår verden i live.
Vi har fått et umulig valg. Fremprovosere fødsel nå, eller la svangerskapet gå sin gang og ta det som kommer når det skjer av seg selv. Vi har bestemt oss for at det aller mest skånsomme for vår skatt er å ikke fullføre svangerskapet. Det er også det mest skånsomme for oss og trolig også for de andre barna våre.

Det gjør så innmari vondt! For jeg elsker deg allerede barnet mitt ❤ Du beveger deg masse inni magen min, og det er HELT uvirkelig at vi ikke skal få treffe deg i live utenfor magen. Du er så elsket og så ønsket. Du er vårt barn. Og våre andre barns bittelillesøster.

I morgen igangsettes fødsel. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme gjennom dette, men jeg må. En fødsel er tøff, men dette er bare utålelig tøft.

Vi har fått beskjed om at du er fin og ferdig utenpå. Vi kommer til å kunne se hvem sin nese du har arva.  Du er hel. Et helt lite menneske som fikk en umulig begynnelse og et alt for kort liv. Det hjelper å vite at du trolig har det bra inne i magen enda. Du får det du trenger fra meg, mamman din. Du har det varmt og trygt. Verden utenfor blir for brutal for deg, og du får førstebillett rett til himmelen.
Vi skal tenke på deg som vår lille engel, min skatt, vår skatt.
❤ Elsker deg ❤
 
Last edited:
Ja... Den uka i Trondheim ble veldig veldig vanskelig den. Men også god og fin på en merkelig måte. Vi fikk tatt farvel med vårt hjertegull! Mannen min er og har vært helt fantastisk. Og jeg har blitt enda mer klar over det etter dette.
Her er et innlegg jeg postet på facebookprofilen min en uke etter at vår skatt fløy avsted. Vi ønsket åpenhet, og det har jammen hjulpet oss masse.

Nå har det gått en uke siden vi mistet bittelillesøster. Fortsatt er det surrealistisk, og det går opp og ned for både meg og M. Men vi har opplevd en enorm støtte, og jeg kan med hånden på hjertet si at vi virkelig har kjent de gode og omsorgsfulle tanker som har blitt sendt til oss fra nært og fjern. Jeg og M er snille og tålmodige med hverandre. Det trengs. Vi har fått grått, snakka og tenkt mye i løpet av de siste to ukene fra vi mottok den umulige beskjeden om at det ikke kom til å gå bra med lille i magen. Vi har kommet til det at vi er så takknemlige for den tiden vi tross alt fikk med henne. Fra den dagen vi fant ut at hun hadde tatt bolig i magehuset har vi vært glade for henne. Jeg fikk gleden av å kjenne spark fra henne tidlig i svangerskapet, allerede i uke 13. Det er jeg glad for. M fikk heldigvis også kjenne spark fra henne før hun forlot, og han fikk sett henne bevege seg med små dult i magen. Vi fikk oppleve gleden det er å planlegge, undre, glede oss og tenke fremover på hvordan livet med en lillesøster skulle bli for oss alle. M-E (vårt yngste barn) har kanskje gleda seg spesielt - som har et sterkt ønske om å få være storebror til noen :) Fra den dagen bittelillesøster utvikla hørsel, har han syngt til henne, snakka med henne og klemt på magen. Det er også nydelige opplevelser som vi tar med oss videre.
Selv om det er sårt og uvirkelig at vi aldri fikk treffe henne i live utenfor magen så fikk vi likevel så masse
Et rom har vel aldri vært så fylt med kjærlighet som da hun ble født. M var en enorm støtte og vi begge følte en stor ro og kjærlighet for hverandre og for vår lille jente. Hun var allerede elsket, og har satt viktige spor med sine små føtter.
Jeg har aldri før i mitt liv vært så til de grader takknemlig for alt vi har. Tre friske og nydelige barn, hverandre. Et godt hjem, gode venner og familie. Jobber som vi trives i. Rabarbra i hagen!

M og jeg har snakka om alt dette. At kanskje bittelille kom til oss for å lære oss verdien av takknemlighet og kjærlighet. Enda sterkere enn før kjenner vi den.
Vi tror at vi vil møte henne igjen. En vakker sjel som ikke fant veien denne gangen.
 
1725116ad530d3eb99054aade8d7d4c0
 
I dag er det akkurat syv uker siden. Jeg var 20+1 uker gravid og skulle vært 27+1 i dag. Åh, som jeg savner magen.

Vi har hatt en surrealistisk sommer, men har likevel hatt mange gleder! Og nå er vi veldig klare for å prøve igjen ;) En ny skatt kan ikke erstatte bittelillesøster, men vi har et sterkt ønske om et barn til og å få oppleve en fødsel som resulterer i et friskt levende barn. Åh, det er et så sterkt ønske! Kan nesten ikke vente... :) Vi er vel innstilt på at det kan ta tid, vi er jo bare i pp1 nå. Men håpet og spenningen er til å ta og føle på.
Er i følge Ovia i min fertile periode nå, men det vises IKKE på eggløsningstestene i alle fall :( Satser på at eggløsning er på søndag eller mandag. Er i cd 14 i dag.

Vi er klare!
 
Last edited:
Jeg gråter og gråter av innleggene dine. For en utrolig tøff periode dere har vært gjennom. Du beskriver ting veldig godt, og jeg som sitter her med en baby på 5 måneder kjenner hele kroppen knyte seg med tanke på at det kunne ha vært oss som måtte gjennomgå det utrolig tøffe dere har vært gjennom. Du virker sterk og har en solid familie rundt deg, støtt deg på dem. Så ønsker jeg deg all lykke til videre!

P.s Jeg har et vennepar som også fikk en dårlig beskjed på ordinær ultralyd og måtte avbryte svangerskapet. De ble gravide igjen 5 mnd etterpå (tror ikke de prøvde aktivt alle månedene) og har nå verdens skjønneste gutt. Unner dere den lykken de har opplevd etter en brutal opplevelse. ❤
 
Jeg gråter og gråter av innleggene dine. For en utrolig tøff periode dere har vært gjennom. Du beskriver ting veldig godt, og jeg som sitter her med en baby på 5 måneder kjenner hele kroppen knyte seg med tanke på at det kunne ha vært oss som måtte gjennomgå det utrolig tøffe dere har vært gjennom. Du virker sterk og har en solid familie rundt deg, støtt deg på dem. Så ønsker jeg deg all lykke til videre!

P.s Jeg har et vennepar som også fikk en dårlig beskjed på ordinær ultralyd og måtte avbryte svangerskapet. De ble gravide igjen 5 mnd etterpå (tror ikke de prøvde aktivt alle månedene) og har nå verdens skjønneste gutt. Unner dere den lykken de har opplevd etter en brutal opplevelse. ❤

Tusen takk for gode og støttende ord :) Ja, nå håper jeg virkelig det ikke tar så alt for lang tid før kropp og sinn får gleden av å oppleve ny spire. Jeg har troa, selv om kroppen ikke helt har skjønt greia med å komme fort i syklus igjen. :-/

Enn du da? Har du prøvd lenge, er gravid allerede eller er du ny prøver?
 
Last edited:
Jeg har født to friske barn i tillegg til lille som vi mista i sommer. Ved alle tre forsøk har det klaffa veldig fort :) Det gir håp for at det skal sitte rimelig fort denne gangen også. Men - de andre gangene har vi bare tatt det som det kommer, har ikke stressa med det overhode, og jeg har ikke brukt verken EL- tester eller app for å holde øye med syklus. Første gang med dette nå altså, og jeg syns det er kjempespennende og samtidig litt frustrerende. Jeg har tidligere visst når EL sånn cirka er pga økt sexlyst ;-) i tillegg til EL- slim.

I dag er jeg på syklusdag 15, og i følge Ovia burde eggløsning vært i går. Har ikke hatt EL- slim så jeg vet ikke helt, men sexlysten har vært litt over gjennomsnittet :) Jeg har tatt el- tester gjennom hele fertilitetsvinduet, men testene har vært veldig veldig negative - hver dag. Kan jeg ha hatt eggløsning med SÅ negative tester...? :-/
Legger de ved:
485545ad699f1f900e6182dcd75003f1

76a20af8d26b0ac0d48cd4a08fabc6db

1f593b860174cb8fef18a6662bdfe752

6e6c5b438c9461536ab586a01d23e41c

d536eaf02505d4a775e0685d9af243cc
 
Last edited:
Jeg kom nylig over en side som het "the beautiful cervix project", og fant etterpå denne her nyttige lenken: http://www.syklus.info/livmortappen/tappen-gjennom-syklusen/ Mye god info der. Jeg limer inn info om tappen i syklus her:


Plassering og konsistens på ulike stadier i syklusen:

Før eggløsning:

Hard
Lukket
Lavt plassert i skjeden
«Tørr» eller litt fuktig
Kan være litt bakovervendt
Rosarød i fargen

Like før/under eggløsning:
Myk
Åpen
Høyt plassert i skjeden
Glatt og sleip
Sentrert i skjeden
Rosarød i fargen

Etter eggløsning:
Hard
Lukket
Lavt plassert i skjeden
«Tørr» eller litt fuktig
Kan være litt bakovervendt
Rosarød i fargen

Like før/under mensen:
Åpen
Hard
Lavt plassert i skjeden
Fuktig
Kan være bakovervendt

Ved tidlig svangerskap:
Tett lukket
«Plugget igjen
Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre
Kan være bakovervendt
Blålilla i fargen
Både myk og hard – hard inni, men med «et mykt lag» utenpå


Jeg er helt ny på dette men syns det er nerdete interessant med den der tappen :) Tenk at vi (jeg) er SÅ uvitende om min egen kropp. Det må jeg gjøre noe med, så nå blir jeg tappetafser ;) Kommer til å skrive om hvordan jeg opplever den her, slik at jeg kan følge med og etterhvert væbli kjent med den i egen syklus.

Jeg har kjent på den flere dager nå (cd 12- 14), og synes den er:

Langt nede
Trolig lukket (ikke helt sikker - kjenner den ikke godt nok enda)
De siste dagene har den vært nesetipphard og bittelitt sleip syns jeg

Cd 15, i dag:
Langt nede
Trolig lukket
Nesetipphard inni og leppemyk rundt
Tørr

Redigerer inn hver nye dag:
07.08.16 CD 16
Litt lengre opp (?)
Trolig åpen
Turte ikke kjenne så mye siden den kjentes åpen ut, så er usikker på konsistens.

08.08.16 cd 17
Langt nede
(Glemte å skrive inn i går så husker ikke helt)
I følge Ovia var eggløsning i dag. Ut fra tappen var den vel trolig mellom dag 16 og 17?

09.08.16 CD 18
Langt opp
Når ikke åpningen, får ikke sjekka
Usikker på konsistens, glatt?
Bakovervendt

10.08.16 1-2 dpo, cd19:
Lengre opp enn ved el
Hard
Mulig myk rundt
Tørr tror jeg
Kjennes fortsatt litt åpen?

11.08.16 2- 3 dpo, cd 20:
Middels lavt
Hard
Tørr
Kjennes fortsatt litt åpen?
(Dette betyr trolig ikke gravid)

12.08.16 4 dpo, cd 21
Middels lav
Hard
Tørr
Kjennes fortsatt litt åpen?

13.08.16, 5 dpo, cd 22
Som dagen før
Redigert: senere på dagen var det mer kremaktig utflod rundt den

14.08.16, 6 dpo, cd 23
Som dagen før
Ikke økende utflod men forsatt kremaktig

15.08.16, 7 dpo, cd 24
Middels lavt
Hard
Lukket(?)
Litt glattere enn i går
Hvit utflod med litt tråder og litt strekkbart i

16.08.16, 8 dpo, cd 25
Medium høyt
Nesetipphard
Lukket (?)
Kremet utflod
Litt glatt inni.

17.08.16, 9 dpo, cd 26
Medium høy
Nesetipphard
Lukket (?)
Glatt
Minkende utflod.

18.08.16, 10 dpo, cd 27
Lavt plassert
Nesetipphard
Lukket (?)
Tørrere enn i går
Lite utflod

19.08.16, 11-12 dpo (Ovia flytta dag)
Lavt plassert
Litt bakoverbøyd
Litt åpen
Ikke helt tørr
Kremet utflod

Tappen, 13- 14 dpo, cd 31
Middels høyde
Litt bakovervendt
Litt åpen
Hard
Kremet utflod (lite)

23.08.16 Cd 1
Middels høyde
Bakovervendt
åpen
myk
Spotting

24.08, Cd 2
Middels høyde
Bakovervendt
Helt åpen
Myk
Blør kraftig

25.08, cd 3
Middels høyde
Bakovervendt
Helt åpen
Myk
Blør kraftig

26.08, cd 4
Lavt plassert
Helt åpen
Myk
Blør en god del

27.08, cd 5
Middels plassert
Helt åpen
Myk
Spotter +litt friskt blod

28.08, cd 6
Høyt plassert
Nesten lukket
Middels myk
Spotter brunt

29.08, cd 7
Middels plassert
Lukket (tror jeg!)
Hard
Litt fuktig
Ingen utflod, litt rød og brun spotting

30.08, cd 8
Høyt plassert
Litt åpen (?)
Hard
Lite fukt og ingen utflod

31.08, cd 9
Høyt plassert
Litt åpen (?)
Hard
Bakovervendt
Ikke tørr, men lite utflod

01.09, cd 10
Høyt plassert
Litt åpen
Hard
Bakovervendt
Ikke tørr men lite utflod

02.09, cd 11
Middels plassert
Litt bakovervendt
Litt åpen
Steinhard
Fuktig men ikke mye utflod

03.09, cd 12
Middels plassert
Litt bakovervendt
Litt åpen
Hard
Fuktig men ikke mye utflod

04.09, cd 13
Litt høyere enn i går
Litt bakovervendt
Litt åpen
"Kinn- hard" (Middels hard)
Fuktig tapp og vannlignende utflod
(Tar solvipect og grapefruktjuice denne pp)

05.09, cd 14
Lavt plassert tidlig, så høyt plassert senere på dagen.
Middels åpen
Fuktig og vått, mangel på el- slim

06.09, cd 15
Høyt plassert
Åpen
Skikkelig sleip og myk
Fuktig og vått (vannaktig)
Men fravær av el- slim
El- testen er på vei oppover nå, regner med en topp i ettermiddag og så el i morgen?

07.09, cd 16
Høyt plassert
Medium åpen
Fortsatt ganske myk
Lite væske (ikke elslim)
El- test tilnærmet positiv
Mye elsmerter, øm i nedre del av mage og i underlivet.

1 dpo, 08.09, cd 17
Middels plassert
Fortsatt litt åpen
Fortsatt ganske myk og sleip
Litt bakovervendt
Har en "god" følelse i nedre mageregion
Senere på kvelden var den som beskrivelsen nedenfor.

2 dpo, 09.09, cd 18
Middels plassert
Lukket (tror jeg)
Hard
Litt bakovervendt
Glatt
Øm spes i ene puppene
God fornemmelse i kroppen

3 dpo, 10.09, cd 19
Middels plassert
Lukket
Hard som fy
Litt bakovervendt
Tørr
Øm i puppene, litt kremet utflod
Ingen spes fornemmelse

4 dpo, 11.09, cd 20
Middels plassert
Lukket
Hard
Litt bakovervendt
Tørr
Øm i nedre mageregion
I natt fikk jeg vondt i venstre eggstokk

5 dpo
Lavt plassert
Lukket?
Steinhard
Middels tørr? Litt kremet utflod da jeg sjekket
Ømme bryster, ingen smerter i eggstokkomr

7 dpo
Middels plassert
Lukket
Mellomhard
Litt skrå
Mye væske down there
Ømme kløete bryster
Negativ g- test

8 dpo, 15.09.16
Som dagen før
En gul slumklump kom ut da jeg tørket meg. Ganske stor! :-O Den var strekkbar.
Tok ikke g- test

9 dpo, 16.09.16
Middels høyde
Ganske myk og flat
Pleier å være mer en "kul"
Vanndig utflod
Negativ g- test

10 dpo, 17.09.16
Middels høy
Kulen er tilbake igjen
Hard
Lukket
Vanndig utflod med litt strekkbart kremfarget slim i
Uklar gtest

11 dpo, 18.09.16
Høy
Bakovervendt
Lukket
Glatt
Vanndig utflod (ikke tørt som det var forrige syklus) m litt tråder i gulhvitt
Uklar gtest

12 dpo, 19.09.16
Lav
Sentrert
Lukket
Mykere
Flatere
Vanndig utflod
Litt sterkere gtest men fortsatt uklar
Tok en negativ digital på em.

13 dpo, 20.09.16
Høyt plassert
Bakovervendt
Lukket eller litt åpen
Hard
Gulhvit trådete utflod (litt)
Fuktig
Uklar gtest i dag også.
Har typiske "menssymptomer" med murringer, muskelsmerter, slitenhet i kroppen og løs mage. :(

14 dpo, 21.09.16
Middels plassert
Lukket (Juhuu!)
Hard
Fuktig og litt kremet utflod
Negativ digital

Ikm 15 dpo, 22.09.16
Middels
Litt åpen
Myk
Fuktig og gulhvit utflod
Har ikke testet, ingen mens foreløpig.

Pp3 Cd 1, 23.09.16
Høyt oppe
Trolig litt åpen
Hardere enn i går
Litt kremet utflod, litt slim
Bakovervendt
Negativ digital
Og så kom mensen med en brak om kvelden. Mye blod og smerte.

24.09, Cd 2
Har ikke kjent på tappen, Blør kraftig
Hodepine da jeg våkna. Mistenker kjemisk.

25.09, cd 3
Åpen
Middels høy
Myk
Blør mye

26.09, cd 4
Fortsatt friskt blod
Steinhard og helt lukket tapp på kvelden. Høyt oppe.

27.09, cd 5
Foooortsatt friskt blod :(
Steinhard og nesten helt lukket tapp på kvelden. Høyt oppe.

28.09, cd 6
Æsj, fortsatt friskt blod, men det har minket en del. Egentlig er dette vanligvis siste dag med mens, men ser ut til å bli lengre denne gang.
Tappen kl 10 er litt myk, lav, litt åpen.

29.09, cd 7
Hard
Litt åpning
Spotter rosa
Tørt
Høyt plassert

30.09, cd 8
Hard
Lukket
Middels plassert
Vanndig utflod

01.10, cd 9
Hard
Lukket
Middels plassert
Vanndig utflod

02.10, cd 10
Hard
Lukket
Høyt oppe
Litt bakovervendt
Ikke særlig med utflod

03.10, cd 11
Mykere enn i går
Litt åpen
Middels plassert
Blanding av watery, streachy og kremet utflod. Litt mer enn dagen før men fortsatt ikke veldig mye.
Hadde sex.

04.10, cd 12
Myk
Middels høyde
Åpen
Vet ikke utfloden pga spermrester :p

05.10, cd 13
Myk
Åpen
Middels høyde
Vanndig utflod

06.10, cd 14
Hard
Høyt plassert
Bakovervendt
Litt åpen tror jeg
Vanndig utflod
Negativ digital el-test

07.10, cd 15
Hard
Høyt plassert
Bakovervendt
Litt åpen tror jeg
Streachy hvitaktig utflod
Negativ digital el- test
Oppblåst

08.10, cd 16 (ev 1 dpo)
Hard
Høyt plassert
Bakovervendt
Nesten lukket
Kremete utflod
Negativ digital el-test
Ingen kroppslige symptomer ellers
(Fant strekkbart slim på kvelden!)

09.10, cd 17 (ev 2 dpo - men det tror jeg ikke!)
Myk
Høyt plassert
Middels åpen
Kremete utflod
Strekkbart slim!
Neg digital el- test ....Bah...

10.10, cd 18
Myk
Høy
Åpen
Strekkbart slim
Positiv test! Juhuu!

11.10, cd 19
Myk
Høy
Åpen
Strekkbart slim
Testet ikke

12.10, cd 20
Myk, høy, middels åpen, strekkbart slim. Neg eltest.
På kvelden: lav, mer lukket, fortsatt litt myk.
Regner med el var i dag!

13.10, cd 21, 1 dpo
Lav, hard inni - myk utenpå. Tørt.
Den er litt "flat". Litt åpen enda :)

14.10, cd 22, 2 dpo
Lav, litt hard i midten, mykt lag rundt. Flat. Nesten lukket. Mye creamy utflod :p
Sliten og fall i humøret, ømme bryst

15.10, cd 23, 3 dpo



16.10, cd 24, 4 dpo
Middels plassert
Hard
Lukket
Creamy men mindre enn i går

17.10, cd 25, 5 dpo
Høy
Hard/myk
Lukket
Creamy og også litt gul gugge
Stikkinger i eggstokk


9 dpo
Litt åpen?
Middels lav
Middels hard/myk
Mye creamy litt våt utflod






Blir spennende å følge med på ;)
 
Last edited:
Så utrolig vondt å lese
Sender deg en god klem!

Håper vi snart sitter med en ny liten skatt. Som vi får lov til å bli kjent med, se vokse opp og elske uansett hva som skjer. ❤️❤️
 
Så utrolig vondt å lese
Sender deg en god klem!

Håper vi snart sitter med en ny liten skatt. Som vi får lov til å bli kjent med, se vokse opp og elske uansett hva som skjer. ❤️❤️

Takk! ❤ Ja det håper jeg for oss begge :) Snart er du også i gang!
 
Hvor mange barn har du fra før? :)
 
Hvor mange barn har du fra før? :)
Jeg har to barn i tillegg til hun vi mista i sommer. Har hatt veldig fine graviditeter alle tre gangene, så jeg ser virkelig frem til en ny, selv om jeg sikkert kommer til å være veldig redd for at det skal gå galt. Og så har jeg et bonusbarn som er litt større. Hun bor hos oss, så vi er enbliten gjeng :))
Du har tre barn var det ikke?
 
Jeg har to barn i tillegg til hun vi mista i sommer. Har hatt veldig fine graviditeter alle tre gangene, så jeg ser virkelig frem til en ny, selv om jeg sikkert kommer til å være veldig redd for at det skal gå galt. Og så har jeg et bonusbarn som er litt større. Hun bor hos oss, så vi er enbliten gjeng :))
Du har tre barn var det ikke?
Ja 3 jenter på 17,19 og 3,5år :)
 
Hvordan har graviditetene dine vært?
De to første var helt topp. Det siste hadde jeg masse plager. Men nr 3 har vært den roligste barnet. Lett å legge,begynte å sove hele natten veldig tidlig :)
 
Blandet følelser, i min egen lille "prøve periode rus" leser jeg innleggene dine. Tøft skrevet, tøft å lese

Nå krysser jeg fingrene for oss begge nå. Hjerteskjærende historie akkurat nå, men håper jeg får lest en lykkelig slutt om ikke mange uker (og 9mnd).
 
De to første var helt topp. Det siste hadde jeg masse plager. Men nr 3 har vært den roligste barnet. Lett å legge,begynte å sove hele natten veldig tidlig :)
Så herlig med en rolig baby ❤ Noe må en da få igjen for et svangerskap med plager! Jeg tar i mot alt nå. Blir jeg gravid skal jeg hylle alle signaler kroppen gir pm at den er gravid (sier jeg nå... ;) )
 
Last edited:
Åh, så vondt å lese om bittelille lillesøster ❤ tårene triller her, og jeg sender deg en god klem og varme tanker ❤
 
Jeg tok en ny el- test i kveld hvor streken nesten er usynlig. Tror kanskje jeg må ha hatt el og missa det på testinga :-/ Ikke helt greit å vite.
8c40d505fa65c6866a40cb07acac2f9f
 
Back
Topp