Det er så godt og koselig å høre ♡Klart du er!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godt og koselig å høre ♡Klart du er!!![]()
Skulle bare ha bb creamShopping som står på tur?
Det er bra detJa ❤
og tydelig at hun vil inkluderes i hva vi gjør for lillebror ❤
Nei fint lite i grunnCc?
Der er det vel ikke noe spennende![]()
Mhm masse fine steinerHehe, sånn utsalg av stener liksom?
Der er det ikke mye spennendeVi nærmer oss kongsvinger. Suser rett forbi håper jeg
En bobble shortsJa det er jo typisk
Hva strikker du?
Kult navn i grunnEn bobble shorts
Høres ut som en fin dagHåper alle har en fin helg. Her har vi hilst på dyrene på gården i dag og tok med oss lunsjen ut. Om ikke lenge er det taco og film. Kose dere!
Et par pokestop og ellers muligheter til å handle, hvilket det er mindre av på mer rurale områder rundt hvor vi regelmessig ferier....Nei fint lite i grunn![]()
Koset du deg?Mmmmm...
Kaffe latte![]()
Hva hekler du?I dag hekler jeg litt, og google project life som jeg har bestilt album og plastlommer til
KLØR i henda etter å begynne, men fram til pakka ankommer, får jeg hekle litt istedet![]()
Ikke langt igjen nå daNærmer oss Gjøvik. Hurra !
Der blir det tur på senteret![]()
Det kan jeg skjønne med tanke på hvor dere har feriert , der er det nok liteEt par pokestop og ellers muligheter til å handle, hvilket det er mindre av på mer rurale områder rundt hvor vi regelmessig ferier....
1 t igjen sånn caIkke langt igjen nå daeller er dere kommet hjem?
Krysser fingre for knallpriserJadaskal sette opp plan med ca priser før jeg og snuppa stikker på shopping så han vet sånn ca hvor mye han må regne med
![]()
Også håpe på mange gode tilbud![]()
Så flott hun blir involvertVar vist det![]()
Så hun skal få være med å bestemme litt sengetøy osv tenker jeg![]()