Junior barneklær

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har bestilt fra nettbutikken deres?

Jeg bestilte noe i går, fikk sms i dag om at de var tom for varene jeg bestilte og ordre kansellert. 6 t etter ligger fortsatt varene i nettbutikken

Bestilte noe til i kveld og fikk nok en gang beskjed om at varene ikke er inne..

Huff det var dårlig!
Har aldri bestilt fra nettbutikk, da vi har en butikk på senteret her.

Så kjedelig :( dårlig at de ikke oppdaterer i nettbutikken fortløpende.

Jeg bestillte en del i går og det ble sendt samme dag og kan hentes på posten i dag, så jeg ble veldig positivt overrasket :)

Så kjedelig :( dårlig at de ikke oppdaterer i nettbutikken fortløpende.

Jeg bestillte en del i går og det ble sendt samme dag og kan hentes på posten i dag, så jeg ble veldig positivt overrasket :)
Ja jeg synes også det . Burde hvertfall vært oppdatert flere timer etterpå..
Men finnes heldigvis andre butikker å handle på

Ja jeg synes også det . Burde hvertfall vært oppdatert flere timer etterpå..
Men finnes heldigvis andre butikker å handle på
Ja, så absolutt! Selv om de har salg om dagen, burde det absolutt hvert oppdatert da.
Ja, det er vel egentlig det minste problemet, å finne en annen butikk. Mange selger jo det samme også :)

Ja, så absolutt! Selv om de har salg om dagen, burde det absolutt hvert oppdatert da.
Ja, det er vel egentlig det minste problemet, å finne en annen butikk. Mange selger jo det samme også :)
Ja ikke sant vel.

Det er helt sant altså, mye bra nettbutikker nå

Link?

De ligger fortsatt i nettbutikken, lurer på hvor mange som har fått samme sms som meg de siste dagene

De ligger fortsatt i nettbutikken, lurer på hvor mange som har fått samme sms som meg de siste dagene
Det er dårlig!
Her fikk vi to av fire plagg feil. En i feil farge og en i feil str. Sendte Mail og fikk beskjed om at de ikke hadde det jeg skulle ha. Det ene plaget ligger i nettbutikken enda :(
Så ikke like fornøyd allikavel.

Back
Topp