Skravletråd August 2016

Mer lei seg om pappaen gikk ut en tur. Da sprang til og klatra opp sofaen og stod i vinduet og stirra og babla. Etter å ha stått ved døra når hn gikk i surhet :p

Men de knytta godt bånd den uka han var hjemme. Det var godt :)
Så bra ! :)
Når starter barnehagen?

Jeg må flire... Lillemor på snart 6 mnd ligger å masserer matfatet sitt når vi ammer. Sånn skikkelig :-P Knar og styrer. Har også fått for seg at hun skal holde i den andre vorta enn den hun spiser av :-O Grusomt vondt når hun klyper til.
Sånn er mi også. Noen ganger blir jeg vekket av at ho klyper (om vi ammer på natt vel og merke)

Har skravlet meg inn på listen, hundreogførtiognoen innlegg og 20 innlegg siden i går. Fornøyd med det, mens jeg er på ferie liksom.

Sånn er mi også. Noen ganger blir jeg vekket av at ho klyper (om vi ammer på natt vel og merke)
Kjenner meg igjen. Ho sover oftest i sprinkelsenga, for da sover ho best. Men havner allikevel ofte over til oss ❤ Da ligger ho å klyper og drar meg i puppen :-P Våkner fort da.

Au au, det hørtes vondt ut :p
Ja, jeg får faktisk litt panikk når den lille hånda får skikkelig tak. Ikke like lett å åpne de små hendene når de har bestemt seg for å holde fast :-P Ikke er ho spesielt følsom i klypa heller. Haha.

Ja, jeg får faktisk litt panikk når den lille hånda får skikkelig tak. Ikke like lett å åpne de små hendene når de har bestemt seg for å holde fast :-P Ikke er ho spesielt følsom i klypa heller. Haha.
Heheheheh, det har du jaggu rett i :o mi på 4 uker tar godt tak!

Har skravlet meg inn på listen, hundreogførtiognoen innlegg og 20 innlegg siden i går. Fornøyd med det, mens jeg er på ferie liksom.
Hehe er det en premie du sikter etter? ;)

Meg går det bedre og bedre med:)
Baby È plages med luft og sover visst best på mamma men er ellers ganske tilfreds:)
Uff stakkars lille È, luft i magen er ikke noe godt :( min var også plaget mye med det.

Sove på mamma er som oftest best ;)

Så bra at det går bedre med deg :)

Hehe, kanskje litt ;) det er jo gøy å prøve. Men baby og familien er viktigst da så det blir bare sånn nå og da :)
Folk er daffe pga sommerferien så burde gå fint om du får litt tid til det ;)

Men den storksak veska er nydelig!

Back
Topp