Årsdag...

Fab4

Elsker forumet
VIP
Nærmer seg midnatt, og vi går inn i dagen 4. august. To år siden jeg mistet.
Rar følelse!
 
Ekstra varme tanker og styrkende klemmer til deg kjære Puusemor. Årsdager er tøffe og rare.
 
Sender deg en klem <3
 
Tusen takk alle!
Vennene mine har en stor jente nå, vi hadde termin samtidig. Rart!
Jeg har ikke klart å bli gravid igjen.
 
Det er tøft:( Her her har det "bare" gått 2 uker og fikk vite for noen dager siden at et av våre nærmeste vennepar har termin samme dag som vi hadde:sad015 Verden føles så urettferdig.
Sender dere en god klem:Heartbigred
 
Det er tøft:( Her her har det "bare" gått 2 uker og fikk vite for noen dager siden at et av våre nærmeste vennepar har termin samme dag som vi hadde:sad015 Verden føles så urettferdig.
Sender dere en god klem:Heartbigred
Venneparet vårt hadde termin 4 dager etter oss. Vi var bestevennepar. Men jeg har ikke klart å beholde vennskapet. Bare noen dager etter at jeg led meg gjennom først termindato, og så en vond TR (trodde at jeg var gravid), så fikk jeg en MMS med en nyfødt babyjente. Tankeløst av dem som visste at jeg hadde mistet.
 
Takk for klemmer og medfølelse!
Håper dere alle klarer å leve med sorgen, og at dere får oppleve babylykken! Det er jo en skygge i det å ha mistet, som gjerne gjør at gleder over å få baby blir enda større!?
 
Vi prøvde i litt over to år. Men nå innser jeg at vi ikke har alderen på vår side.

Hei Puusemor. Leit å lese innleggene dine, og at dere nå kanskje har innfunnet dere med at dere ikke blir foreldre. Vet ikke hvor gamle dere er? Tenker i blant selv når jeg leser artikler om "gamle" foreldre, at kanskje vi også begynner å bli for gammel til å få barn. I blant tenker jeg at vi kanskje må begynne å innse at vi faktisk ikke blir foreldre, selv om vi fortsatt har et ønske og håp. Man kan vel leve et godt liv uten barn også, så uansett utfall håper jeg at livet blir bra, som best man gjør det til.

Ønsker dere alt godt - klem. :Heartred
 
Enda en årsdag er passert. Kjenner fremdeles litt på det. Har ikke vært på forumet her på veldig lenge, har egentlig lagt alt dette bak meg.
Håper det går bra med dere alle!
 
Hei Puusemor. Leit å lese innleggene dine, og at dere nå kanskje har innfunnet dere med at dere ikke blir foreldre. Vet ikke hvor gamle dere er? Tenker i blant selv når jeg leser artikler om "gamle" foreldre, at kanskje vi også begynner å bli for gammel til å få barn. I blant tenker jeg at vi kanskje må begynne å innse at vi faktisk ikke blir foreldre, selv om vi fortsatt har et ønske og håp. Man kan vel leve et godt liv uten barn også, så uansett utfall håper jeg at livet blir bra, som best man gjør det til.

Ønsker dere alt godt - klem. :Heartred

Hvor gamle er dere?
 
Enda en årsdag er passert. Kjenner fremdeles litt på det. Har ikke vært på forumet her på veldig lenge, har egentlig lagt alt dette bak meg.
Håper det går bra med dere alle!

Stor klem til deg ❤️❤️❤️
 
Back
Topp