Det blir spennendeJa. På utredning hos nevrolog da![]()
Håper tiden går fort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir spennendeJa. På utredning hos nevrolog da![]()
Du får bruke noe urinlekkasje bind så gjør det ingentingJa den er kjip, hverfall om han er et stykke unna
Kjenner min største frykt er om vannet går når jeg sitter på t banen![]()
Så fin
God morgenGod morgen alle sammen
Det var jo en tøff premie!!Det har så moro! Jeg vinner aldri noe![]()
Brus og saft somregel (mine drikker ikke brus). Erfaring tilsier at mange unger velger saft. Utvalget i brus reduseres i år, helt klart. Er glass fra hver flaske, liksom. Cola og en annen. Champagne eller noe sånn. Og saft. Rød og gul.Hva servererde dere av drikke i bursdag til større barn?
God morgenGod morgen alle sammen
Men måtte forsvinne selv da LJ våkna med skikkelig mareritt :/Da blir det nok liv
Det kan du jo gjøreJoa men må nok få noen ekstra eventuelt sette av lister på nøyaktig hva som skal kjøpes inn![]()
Grattis med premie til deg ogAugust blir bra! Jaggu vant jeg telt i juli :-D Moro a gitt. 14 dager til junior blir 6 måneder også.
Foruten en time der hun våkna og var urolig pga mareritt,så var den greiKrysser fingre for en god natt![]()
Takk det sammeGodt å se deg![]()
Det spørs jaFy søren så mye mat det er i en full fryser!
Og hvor mye jobb det er å liste opp og finne priser på det.
Trekk fra egenandel og spørs om ikke timeprisen på jobben er dårlig....
Håper ting faller på plass snart hos dereJa, og måltidsrytme.
Jeg og. Vil bare bite om det er noe annet enn det jeg selv tror det er. Legen vil nemlig ikke slå seg til ro med en diagnose før alt anns er sjekketDet blir spennende
Håper tiden går fort!
Uff. Veldig lite søvn inatt?God morgen
Nå ga jeg opp å prøve å sove mer
Good morgenGod morgen alle sammen