Med hvaDer sto det endelig wok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med hvaDer sto det endelig wok
JaDa skal han bare holde seg inne der leeeenge![]()
Tja grenseverdier til svangerskapsdiabetes så skal til spesialist, bare vet ikke når enda.Det var det
Bra hos dere?
15 min med bil til UllevålHvor lang tid er det? Hvor lang tid tok forrige fødsel?jeg hadde ikke rekt kollektiv reise
![]()
Ja det er nesten så jeg vil gå bort å spørreHar lurt på det samma flere ganger når jeg ser gravide![]()
Ville heller kjørt da15 min med bil til UllevålLitt lenger med kollektiv da vi må bytte fra t bane til buss
6 timer fra jeg kom inn på sykehuset til hun var ute, men 4 timer fra vannet gikk![]()
Høres ut som en fin og koselig ferieTakk for det
Vært hos fam. på Østlandet.
Gøteborg har vi også vært.
Litt forskjellig gøy![]()
Skal ikke være lett i blant det der.. Hvilke holder dere på med?Rutiner altså.. Syns det er vanskelig.
Sant detJa![]()
Så må jo bare passe på
Gjør det om du tørJa det er nesten så jeg vil gå bort å spørreFor det er jo folk som bor det jeg bor
![]()
Krysser fingrene for at bilen holder ut til hvertfall 18septemberVille heller kjørt daher og er det mye styr å reise kollektivt. 10 min til bybanen og den tar ca 15 min og gange på 15 min derfra
men alt tar nok lengre tid med rier.
Er jo ikke så gale det daher hadde jeg bare en time på sykehuset først
![]()
Ja riktig, om jeg tørGjør det om du tør![]()
Bare kjedelig for er så mange andre ting jeg kunne tenkt meg å gjort nåSant det
Lykke tilNei :/ Men det er noe vi må endre på for at vi skal få det innvilget, så håper det får da![]()
Nei strimlet svinekjøttMed hva? Kylling?
Vi får gjøre detKrysser fingrene for at bilen holder ut til hvertfall 18september
Nei syns det var helt perfekt tidille for kort og ikke for lenge
Oi ja da gikk det fort for deg![]()
Lov å håpeKanskje får litt svar
Jeg hadde nok ikke turtJa riktig, om jeg tør![]()
Har du noen hobbyer da?Bare kjedelig for er så mange andre ting jeg kunne tenkt meg å gjort nå![]()
Og ikke bra å bli helt stillesittende heller
Den balansen der er vanskelig!