Skravletråd August 2016

Fint øyeblikk da jeg fant LJ sittende inni teltet sitt da jeg laga frokost til henne. Hun satt inni teltet og hadde tatt med seg en av bøkene sine. Som hun såklart har revet et par sider ut av. Der satt hun bablende og bladde i boka frem og tilbake med stor innlevelse. :)
Bøker man kan rive sider ut av er lurt å ha høyt oppe ;)
Men herlig jente du har ❤

Fint øyeblikk da jeg fant LJ sittende inni teltet sitt da jeg laga frokost til henne. Hun satt inni teltet og hadde tatt med seg en av bøkene sine. Som hun såklart har revet et par sider ut av. Der satt hun bablende og bladde i boka frem og tilbake med stor innlevelse. :)
He he herlig da

God morgen :-)

Sitter på badet med snuppa som spreller naken

Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.

Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
Morsomt i bhg da :)
Leverte snuppa her kl 9 og hun så virkelig ikke bak seg! Virket glad for å få være i bhg igjen selvom hun var der for en uke siden ;)

Men dere får kose dere litt idag da, nå blir dere også en voksen på hvert barn :)

Prøver iherdig å underholde ei frøken som er trøtt allerede :p prøver å holde ut til 11 da det er tid for første lur når hun starter i bhg. Og en lur er nødvendig da to lurer ødelegger nattesøvnen totalt. Selv om den er dårlig i utgangspunktet :p trøtt mamma er ideløs på hva man skal finne på her hjemme :p
Blir noen timer å holde hennr våken

Bøker man kan rive sider ut av er lurt å ha høyt oppe ;)
Men herlig jente du har ❤
Jepp. Mange av bøkene hennes sparer jeg til hun er litt eldre. Er med i par bokklubber for barn. Så bestiller hjem de bøkene jeg vil ha til hun blir eldre :)
Ja hun er blitt ei stor og herlig rakkerunge ❤ skikkelig lita lur jente som gjør dagene travle for mora :p

He he herlig da
Ja. Hun så opp på meg da jeg stoppa opp for å se hva hun gjorde og gav meg sitt småskjeve smil hun har etter pappaen sin, og glise skikkelig. Stolt i blikket :p

God morgen:D
Her er også gutta klare for barnehage og SFO.. Savnet vennene:)
Ha en flott dag Sara:D
Plan for dagen:
Rydde kaos-huset
Tømme fryseren for all maten vi må kaste
Besøke mamma for å treffe min kusine.

Og mannen har selvsagt sovet i en dårlig stilling og er stiv i nakken og ikke reelt sett igang enda...

Morsomt i bhg da :)
Leverte snuppa her kl 9 og hun så virkelig ikke bak seg! Virket glad for å få være i bhg igjen selvom hun var der for en uke siden ;)

Men dere får kose dere litt idag da, nå blir dere også en voksen på hvert barn :)
Aller helst stort barn passer lite barn. For lista over ting å gjøre for de voksne er lang.

Back
Topp