Ble litt mer da skjønner jegWups... skulle bare bestille en meter hvitt systoff igår og litt bånd til babynest.
Endte på 1170 kroner da jeg hadde klikka hjem alt jeg fant :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble litt mer da skjønner jegWups... skulle bare bestille en meter hvitt systoff igår og litt bånd til babynest.
Her regner detJa. Blir gøy. Sola titter litt frem så håper på fint vær. Igår var det striregn hele dagen :O
Bøker man kan rive sider ut av er lurt å ha høyt oppeFint øyeblikk da jeg fant LJ sittende inni teltet sitt da jeg laga frokost til henne. Hun satt inni teltet og hadde tatt med seg en av bøkene sine. Som hun såklart har revet et par sider ut av. Der satt hun bablende og bladde i boka frem og tilbake med stor innlevelse.![]()
He he herlig daFint øyeblikk da jeg fant LJ sittende inni teltet sitt da jeg laga frokost til henne. Hun satt inni teltet og hadde tatt med seg en av bøkene sine. Som hun såklart har revet et par sider ut av. Der satt hun bablende og bladde i boka frem og tilbake med stor innlevelse.![]()
Sydama vårJeppskal sy litt klær og sånt og. Men må ut å kjøpe flere nåler til maskinen. Gav vekk mine til en bekjent i nød natt til 17 mai da vimpelen til toget måtte lages og nåla hennes knakk
![]()
Jepp. Gikk litt crazy da sylysta er blitt stor igjenBle litt mer da skjønner jeg
Ånei. Håper solskinnet kommer til dereHer regner det![]()
Morsomt i bhg daGod morgen![]()
Sitter på badet med snuppa som spreller naken
Og innser absurditeten i "og nå må jeg få opp farta og kle på meg og lage frokost, for mellomste skal i barnehagen" vi andre fire skal ingenting.
Og barnehagen er høyst frivillig. Men når hun nå engang har så lyst dit da er det jo greit at vi kommer såpass at hun får med seg samling om morgenen.
Blir noen timer å holde hennr våkenPrøver iherdig å underholde ei frøken som er trøtt alleredeprøver å holde ut til 11 da det er tid for første lur når hun starter i bhg. Og en lur er nødvendig da to lurer ødelegger nattesøvnen totalt. Selv om den er dårlig i utgangspunktet
trøtt mamma er ideløs på hva man skal finne på her hjemme
![]()
Håper dere får en fin dagTror der blir det. Mamma har bursdag idag også så vi drsr og på kafe og spiser kake![]()
Hehe får se til slutten av ukaNevnte det ikke etter SFO igår
Puhh....
Jepp. Mange av bøkene hennes sparer jeg til hun er litt eldre. Er med i par bokklubber for barn. Så bestiller hjem de bøkene jeg vil ha til hun blir eldreBøker man kan rive sider ut av er lurt å ha høyt oppe
Men herlig jente du har ❤
Har den vært laber det siste ?Jepp. Gikk litt crazy da sylysta er blitt stor igjen
Farlig å sitte med slike tingWups... skulle bare bestille en meter hvitt systoff igår og litt bånd til babynest.
Håper det jeg ogsåÅnei. Håper solskinnet kommer til dere![]()
Ja. Hun så opp på meg da jeg stoppa opp for å se hva hun gjorde og gav meg sitt småskjeve smil hun har etter pappaen sin, og glise skikkelig. Stolt i blikketHe he herlig da
Plan for dagen:God morgen
Her er også gutta klare for barnehage og SFO.. Savnet vennene
Ha en flott dag Sara![]()
Hihi, hadde ikke trodd for noen år siden at jeg som 25 åring skulle være strikkefrest og sygærnSydama vår![]()
Aller helst stort barn passer lite barn. For lista over ting å gjøre for de voksne er lang.Morsomt i bhg da![]()
Leverte snuppa her kl 9 og hun så virkelig ikke bak seg! Virket glad for å få være i bhg igjen selvom hun var der for en uke siden
Men dere får kose dere litt idag da, nå blir dere også en voksen på hvert barn![]()