Hvordan tenker dere på vekten når dere veier dere?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg syns det er deprimerende å se det høye tallet først, så det skiter jeg i.
På fredag viste vekten 92,4 kg, dag tenkte jeg 24
På den måte tar jeg sakte men sikkert 10 kg av gangen, og dessuten ved å fjerne kommaet virker det man har gått ned mye mer :p
For eksempel så blir 0,8 kg 8...
Målet er å komme ned mot 0, og når man bikker over, vel da prøve man igjen :p

Jeg vet selvfølgelig det bare er tull og tøys, men det har en psykologisk positiv effekt på meg.
Er litt som at det er lettere å kjøpe en vare som koster kr 199,90 enn noe som koster kr 200,- selv om det i bunn og grunn er nøyaktig den samme prisen..
 
Jeg prøver å se bare på de to tallene som er på hver sin side av kommaet :p
 
Jeg tenker ikke så mye, registeret tallet og tar det til etterretning:p
 
Jeg forestiller meg alltid at jeg har gått opp i vekt, så blir jeg veldig glad når jeg har gått ned.
 
Jeg syns det er deprimerende å se det høye tallet først, så det skiter jeg i.
På fredag viste vekten 92,4 kg, dag tenkte jeg 24
På den måte tar jeg sakte men sikkert 10 kg av gangen, og dessuten ved å fjerne kommaet virker det man har gått ned mye mer :p
For eksempel så blir 0,8 kg 8...
Målet er å komme ned mot 0, og når man bikker over, vel da prøve man igjen :p

Jeg vet selvfølgelig det bare er tull og tøys, men det har en psykologisk positiv effekt på meg.
Er litt som at det er lettere å kjøpe en vare som koster kr 199,90 enn noe som koster kr 200,- selv om det i bunn og grunn er nøyaktig den samme prisen..
Alle "triks" er lov om man føler de hjelper.
 
Jeg snur om talla :p Ett problem da. Jeg er ikke vant med å ha så lave tall som nå. Så når jeg leste 67 som jeg sto fast på lenge, leste jeg 76. Men jeg finner bilder. Har tatt før og etter bilder og DA ser JEG det også :D Er så stor omveltning i hodet når jeg var 105 kg liksom :eek:
 
Har
Jeg snur om talla :p Ett problem da. Jeg er ikke vant med å ha så lave tall som nå. Så når jeg leste 67 som jeg sto fast på lenge, leste jeg 76. Men jeg finner bilder. Har tatt før og etter bilder og DA ser JEG det også :D Er så stor omveltning i hodet når jeg var 105 kg liksom :eek:
du gått ned så mye???? I såfall utrolig bra!!!!
Hva slags diett?
 
"TULL!!!" er vel det jeg tenker også ber jeg strengt om et tall nærmere målet neste gang :p
 
Har

du gått ned så mye???? I såfall utrolig bra!!!!
Hva slags diett?
Ja. Var 105 kg på det største. Men tok gastric bypass i fjor da. Så det begrenser seg jo selv hvor mye jeg kan spise. Men prøver å holde meg til sunne ting og spise hver 3 time. Foruten trener jeg styrke 4 dager i uka. Ikke nå da :p Er på ferie. Men blir mye gåing nå da.

Tross operasjonen, tåler jeg alt enda. Dessverre. Men så lenge jeg kan kose meg litt i helgene er jeg fornøyd :)
 
Back
Topp