Den store overtidstråden

:)
Håper ikke jeg er så alt for langt bak:p Termin på lørdag, men blir ikke gjort noe her før "trivselskontroll" om en uke (hvis d ikke skjer noe før den tid da):)
Da er du ikke langt unna du heller iallfall:) Masse masse lykke til :D
 
Som en av de "last ones vagging" her inne er termin idag og kan vel melde meg her da det er ingen nye tegn:shy: fått time til såkalt trivselskontroll 4.8 (2 timers kjøring til sykehuset så blir å sitte der til de setter meg igang, blir langt å kjøre tilbake etter bare et par dager).
 
Termin i dag jeg også, og ingen tegn! Så da blir det sikkert august-baby her :p
 
Termin i dag og ingen tegn her heller:( Trivselskontroll 08.08. Håper virkelig hun kommer før den tid!!:D
 
Ble satt igang med ballong i går, riene kom haglene på morran rundt 06.30. Hadde time 08.30 så ventet til da! Var bare 2 cm åpning, men siden riene hadde begynt strippet hun meg bare for å se om det kom igang av seg selv. Det gjorde det absolutt, riene kom oftere og ble mere smertefulle, før det dabbet helt av. Nå er det smertefulle rier hver 6. minutt ca:( Skulle bli undersøkt kl 14.00 for å enten få gel eller ta vannet, men neida! Det haglet inn fødene, så de tør ikke å gjøre noe mere med meg fordi de ikke har plass:/ Har heldigvis eget rom da :) Så tolmodighet må man ha i dette gamet:p
 
Ja, til fredag :p håper inderlig hun er ute før det. Storesøster kom 8 dager før termin, så jeg har holdt på å bli sprø i mange dager allerede:p har du fått time?

Åh, man hører jo om at nr.2 gjerne kommer tidligere, så skjønner at du er utålmodig da ja;) Krysser fingrene for at hun kommer i løpet av de neste dagene:)
Ja, har fått time på torsdag:) Og regner med d ikke har skjedd noe frem til d uansett, d får heller bli en positiv overraskelse:p
 
Åh, man hører jo om at nr.2 gjerne kommer tidligere, så skjønner at du er utålmodig da ja;) Krysser fingrene for at hun kommer i løpet av de neste dagene:)
Ja, har fått time på torsdag:) Og regner med d ikke har skjedd noe frem til d uansett, d får heller bli en positiv overraskelse:p
Jeg prøver å tenke som deg :p at jeg garantert må bli satt i gang, og kommer ho før blir det heller bare en positiv overraskelse :) håper virkelig på igangsetting på fredag. Har noia for å gå for lenge over...
 
Jeg prøver å tenke som deg :p at jeg garantert må bli satt i gang, og kommer ho før blir det heller bare en positiv overraskelse :) håper virkelig på igangsetting på fredag. Har noia for å gå for lenge over...

D gjør hvertfall at man har et noenlunde greit utgangspunkt, slipper å være lei før ventingen har begynt liksom;)
Jeg blir ikke satt i gang på torsdag, fikk beskjed om at d blir ctg, ultralyd og stripping. Spennende tider blir d uansett;)
 
D gjør hvertfall at man har et noenlunde greit utgangspunkt, slipper å være lei før ventingen har begynt liksom;)
Jeg blir ikke satt i gang på torsdag, fikk beskjed om at d blir ctg, ultralyd og stripping. Spennende tider blir d uansett;)
Jeg har ikke fått vite noe.. bare at jeg har time til fredag:p blir spennende!
 
Dag 1 på overtid. Heldigvis kom jentene mine hjem etter å ha vært 6 dager på ferie hos besteforeldrene slik at det ble litt liv I huset. Nå har også denne dagen gått nogenlunde kjapt avgårde så får man se hva natten bringer (ikke mye forventninger egentlig til det):spitoutdummy:
 
Jeg har ikke fått vite noe.. bare at jeg har time til fredag:p blir spennende!

Får krysse fingrene for at du blir satt i gang da;) Hadde nok ikke sagt nei om jeg fikk tilbudet på torsdag, men var den infoen (ctg, ul og stripping) jeg fikk av jm på siste kontroll hvertfall:)
 
Back
Topp