Nå vil også jeg i gang

Pusern

Gift med forumet
Etter fire svangerskap og mye god mat, er det på tide å finne tilbake til en kropp jeg trives i/med. Mandag starter jeg med å skjerpe inn inntak og samtidig øke forbruket men begge deler på en fornuftig måte og med en langsiktig plan. Rundt 15 kilo ned er planen og tenker bruke tid på det.
 
Last edited:
Hei og velkommen inn til oss.
Vi er en hyggelig gjeng som backer opp hverandre.
Masse lykker til
 
Tusen takk :) har "snoket" litt her en stund nå og sett dere heier frem hverandre. Trenger litt backing og heiing og gode råd så supert henge seg på her tenker jeg. Er på ferie frem til søndag. Mandag blir det veiing og start!!!
 
Er forøvrig imponert over hvor flinke dere er til både spise fornuftig og bevege dere mer - selv nå i ferietiden.
 
Er forøvrig imponert over hvor flinke dere er til både spise fornuftig og bevege dere mer - selv nå i ferietiden.
 
Tusen takk :) har "snoket" litt her en stund nå og sett dere heier frem hverandre. Trenger litt backing og heiing og gode råd så supert henge seg på her tenker jeg. Er på ferie frem til søndag. Mandag blir det veiing og start!!!
Dette kommer du til å klare :D
 
Takk :) jeg er super motivert nå og har faktisk vært ganske flink i ferien til å bevege meg litt mer enn ellers. Ikke så flink med maten da
Man må jo starte et sted, så det er bra med ekstra bevegelse. Maten får du ta når du er ferdig med ferie :p
 
Velkommen til oss, og tvi tvi med start mandag. Dette klarer vi:)
 
Ja, får ma
Kjempe bra!
Jeg bruker trene etter gutta er lagt jeg, men det er litt sent. Må prøve å finne rom for en halvtime litt tidligere på dagen...
n til det er det så fint. Lettere få til i ferie enn hjemme i hverdagen da.
 
Så flink, og så tidlig på dagen :D man får en helt annen energi gjennom dagen når man starter dagen med tur/trening :p
Yes - man nyter godt av det gjennom hele dagen egentlig. Får energi og også motivasjon til å være flink med maten. Dumt ødelegge en så fin start på en måte.
 
Back
Topp