★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

100 g ned :D
Storfornøyd, etter en hard helg og en uke uten trening. Har vært i elendig form.
 
Vi drar på ferie i morgen tidlig. Jeg skal få satt opp lista over hvem som går videre i løpet av kvelden, men er litt stressa med alt jeg må få gjort så usikkert når det blir
 
Vi drar på ferie i morgen tidlig. Jeg skal få satt opp lista over hvem som går videre i løpet av kvelden, men er litt stressa med alt jeg må få gjort så usikkert når det blir
Jeg kan ta over for deg neste uke. Er ganske sikker på at det er jeg som ryker i dag, her har vekta gått åt skogen. Må skjerpe meg så jeg ikke går inn i neste krig med samme vekt som jeg gikk inn i denne med.
 
Jeg kan ta over for deg neste uke. Er ganske sikker på at det er jeg som ryker i dag, her har vekta gått åt skogen. Må skjerpe meg så jeg ikke går inn i neste krig med samme vekt som jeg gikk inn i denne med.
Takk for at du tar neste uke. Den kommer jeg til å glemme...
 
Glemte. Nesten som forventet. Tiden i kveld også, men resultatet kommer straks
 
Noen andre som har lyst å være krigleder neste gang?
 
Noen andre som har lyst til å være krigleder neste gang?

Jeg tenker at det er tid for å tenke på påmelding og slikt. Altså planlegge fristene
 
Jeg er usikker på om jeg melder meg på neste gang eller ikke, så jeg melder meg ikke til krigleder. Jeg har ikke excell heller. Om jeg melder meg på så kan jeg vurdere lagleder da, om ingen andre vil. Men det er gjerne en stund til neste gang? August en gang?
 
Jeg tenker ettet skolestart?
Påmelding innen?
Og oppstart ei uke etter?
 
Jeg er ofte opptatt på fredagskveldene(spiller fotballkamper) , så jeg har dessverre ikke mulighet til å bidra med noe. Har tenkt å være med, da.
 
Jeg har såpass lite igjen å gå ned etter denne krigen, at jeg ikke tørr melde meg som noe krigleder da jeg tviler på at jeg blir med på ny krig! såfremt ikke ferien har satt virkelig dyyyype spor da :p
 
Jeg er ca tilbake der jeg startet jeg

Jeg skulle uansett ikke mye ned, og skal fortsatt ikke det. Også usikker på om jeg skal være med, av flere grunner. Men gidder ikke styre det om jeg ikke er med, i begynnelsen i alle fall
 
Spent på finalen, jeg! (har en mistanke da ;-))
 
Jeg tenker ettet skolestart?
Påmelding innen?
Og oppstart ei uke etter?
Noen med tanker??
Noen som kunne tenkt seg å lede det?

Jeg blir trolig med videre så tar det om ingen andre kan. Men det blir nok min siste. Så noen andre må senere.

Jeg kan starte det opp i alle fall. Så kan evt noen ta over når vi ser om noen av de som er med vil?
 
Noen med tanker??
Noen som kunne tenkt seg å lede det?

Jeg blir trolig med videre så tar det om ingen andre kan. Men det blir nok min siste. Så noen andre må senere.

Jeg kan starte det opp i alle fall. Så kan evt noen ta over når vi ser om noen av de som er med vil?

Eg kan vera med, men tvilar på eg har mulighet til å vera lagledar da eg som regel jobbar kveld.
 
Angående siste veiing... er det du Sara som regner ut total vektnedgang? også melder vi bare vekt for dagen? eller skal vi regne ut dette og melde inn i samme tråd?
 
Jeg har formel klar, så bare meld vekt dere :)

(men for all del. Regn gjerne ut selv den som vil)
 
Da var siste vekt meldt for denne gang ;) Hadde gått opp sist uke (finfin ferie) så vektnedgangsprosenten ble dårligere siden den gikk over 2 uker for min del :p
 
Oppstart 26.8 eller 2.9?
Gi folk litt tid til å melde seg på etterhvert som de er tilbake fra ferie?
 
Oppstart 26.8 eller 2.9?
Gi folk litt tid til å melde seg på etterhvert som de er tilbake fra ferie?

Når er skolestart?
Kanskje greit å gi folk litt tid ja, og kanskje annonsere oppstart på generelt? For at folk som ikke vet om slankekrigen fra før kan få vite at den finnes.
 
Back
Topp