Bøker:-)

Jeg er glad i Krim (om jeg kan si det, har knapt tatt i ei bok siden eldste ble født for 7 år siden...)

Men iallefall:

- Liza Marklund sine (leser fasadefall nå)
- Camilla Lackberg
- Johan Theorin
- Gunnar Staalesen
- Jo Nesbø

Og garantert mange fler jeg ikke husker...

Last edited:
Jeg er glad i Krim (om jeg kan si det, har knapt tatt i ei bok siden eldste ble født for 7 år siden...)

Men iallefall:

- Liza Marklund sine (leser fasadefall nå)
- Camilla Lackberg
- Johan Theorin
- Gunnar Staalesen
- Jo Nesbø

Og garantert mange fler jeg ikke husker...
Jeg er også glad i krim, så jeg skal prøve de forfatterne:-) Jeg har lest en Gunnar Staalesen bok for mange år siden og den likte jeg godt:-)

Nettopp ferdig med manualen av Shane Kuhn. Anbefales :)

Ellers har jeg lest Kepler serien, Jussi Adler Olsen om avdeling Q, Jo Nesbø serien, Dan Brown.
Leste biografien til Dronningen i vår.

Nettopp ferdig med manualen av Shane Kuhn. Anbefales :)

Ellers har jeg lest Kepler serien, Jussi Adler Olsen om avdeling Q, Jo Nesbø serien, Dan Brown.
Leste biografien til Dronningen i vår.
Takk for tipsene:-) Masse bra her, har faktisk tenkt på Kepler og Jussi Adler Olsen selv:p

Har ikke mye tid til å lese for tiden, men noen av favorittene de siste 10 årene er:
- Den trettende fortelling av Diane Setterfield
- Bøkene til Kate Morton
- Øya av Victoria Hislop (ikke den neste hun skrev som het Hjemkomsten, den var kjedelig:-P )
- Shopoholiker-bøkene
- Vindens navn (litt tung, men så utolig kjekk om du liker fantasy)
- Deborah Harkess sin triologi Alle sjelers natt (også fantasy)
- Mine drømmers land (triologi)
- Meet me at the cupcakecafe (chick-lit)
- Frost i mai

Var vel de jeg kom på i farten;-) Jobbet i bokhandel da jeg studerte og i en periode leste jeg helt utrolig mye, har to svære Billy bokhyller fulle av bøker nede i stua:-P Nå for tiden er det stort sett bare fantasy jeg leser, det er lettlest, så om du ønsker noen tips til gode/kjekke fantasy bøker er det bare å si ifra;-)

Har ikke mye tid til å lese for tiden, men noen av favorittene de siste 10 årene er:
- Den trettende fortelling av Diane Setterfield
- Bøkene til Kate Morton
- Øya av Victoria Hislop (ikke den neste hun skrev som het Hjemkomsten, den var kjedelig:-P )
- Shopoholiker-bøkene
- Vindens navn (litt tung, men så utolig kjekk om du liker fantasy)
- Deborah Harkess sin triologi Alle sjelers natt (også fantasy)
- Mine drømmers land (triologi)
- Meet me at the cupcakecafe (chick-lit)
- Frost i mai

Var vel de jeg kom på i farten;-) Jobbet i bokhandel da jeg studerte og i en periode leste jeg helt utrolig mye, har to svære Billy bokhyller fulle av bøker nede i stua:-P Nå for tiden er det stort sett bare fantasy jeg leser, det er lettlest, så om du ønsker noen tips til gode/kjekke fantasy bøker er det bare å si ifra;-)
Masse bra her:-) Jeg har også fått sansen for fantasy, jeg har lest Percy Jackson serien til sønnene mine og de falt i smak:p Har ikke prøvd fantasy for voksne ennå:-) Du kan bare sende tips til fantasy bøker, det setter jeg stor pris på:p

Back
Topp