Vis meg ditt kjæledyr :D

Det har jeg ikke sett NOEN ha..
Sa han noe om hvorfor? Noen katter samarbeider ikke så godt at de klarer spise fra samme skål samtidig, men.. Ikke problem her i alle fall. Runde og gode hele gjengen ><
Nei, jeg fikk litt følelsen av at dette burde jeg vite, så turte ikke å spørre noe mer :p

968aad7d88e0de01fde2630d02df8566
Her er mi :)

Ååå så lik min staffe-gutt!! Nydelig!!

Nei, jeg fikk litt følelsen av at dette burde jeg vite, så turte ikke å spørre noe mer :p
Har aldri hatt egne skåler vann og mat til hver katt i min familie, skjønner ikke helt vitsen med det heller så sant ikke katta er såpass glupsk at maten må porsjoneres da, noe jeg ikke har hvert borti ;)

:)
Jeg har lyst på en katt til, men vetrinær sa jeg da måtte ha dobbelt opp av absolutt alt..
Vi har aldri hatt dobbelt opp av alt når vi hadde 2 katter, noen ganger når jeg ga boksemat brukte jeg 2 skåler. Katta vi har nå foretrekker faktisk å drikke av hundenes vannskål:-)

ImageUploadedByBV Forum1468777768.689562.jpg

Her er hunden min, en korthåret vorsteh med MYE energi :D
Kommer til å savne barmarkstreninga til høsten. Ikke sikkert jeg føler meg like komfortabel bak bikkja med diger kulemage, så blir nok å droppe det :P

Ååh, så flotte :) har vurdert om ikke tervueren ikke blir neste familiemedlem. Belgiske fårehundene er så flotte! Han er fra kennel Nangijala i Askim hvis det var det du tenkte på? :)
Ja, de er veldig flotte! Er nok bare det som skal være i vårt hus fremover. Håper å få satt valper på tispen vår om et par år :)
Kult! Ja, det var det jeg tenkte på ^^

Ja, de er veldig flotte! Er nok bare det som skal være i vårt hus fremover. Håper å få satt valper på tispen vår om et par år :)
Kult! Ja, det var det jeg tenkte på ^^
Valper er så kos:) mye glede!
Forresten så sa jeg jo feil! Var i Trøgstad kennelen lå. Hvor er dine fra? :)

Back
Topp