Tegn på nærstående fødsel?

Har våknet ca annenhver time i natt pga stikking nedentil, over symfysen. Tidligere har jeg hatt sånn stikking som har gått over når jeg har tisset. Har måttet ha alarm på hele uka for å stå opp å tisse om natta fordi stikkingen var så ille når jeg våknet på morgenen. Men i natt har jeg altså selv våknet av det. Er det baby som fester seg eller presser mot blæra? Får også kraftigere kynnere, som kan gjøre vondt.

Betyr dette at det kan skje snart? Jeg venter liksom på slimpropp/fostervann/rier før jeg ringer føden og spør, jeg. Terminen er om 17 dager, men alle kvinnene i min familie har født alt fra 1-4 uker før. Ingen har gått over.

Ikke i min familie heller, utenom meg.
 
Har våknet ca annenhver time i natt pga stikking nedentil, over symfysen. Tidligere har jeg hatt sånn stikking som har gått over når jeg har tisset. Har måttet ha alarm på hele uka for å stå opp å tisse om natta fordi stikkingen var så ille når jeg våknet på morgenen. Men i natt har jeg altså selv våknet av det. Er det baby som fester seg eller presser mot blæra? Får også kraftigere kynnere, som kan gjøre vondt.

Betyr dette at det kan skje snart? Jeg venter liksom på slimpropp/fostervann/rier før jeg ringer føden og spør, jeg. Terminen er om 17 dager, men alle kvinnene i min familie har født alt fra 1-4 uker før. Ingen har gått over.

Jeg var også første i familien, på begge sider, som gikk på overtid med storebror. Fødte den dagen jeg skulle igangsettes 11 dager over termin.
 
Ikke i min familie heller, utenom meg.

Jeg var også første i familien, på begge sider, som gikk på overtid med storebror. Fødte den dagen jeg skulle igangsettes 11 dager over termin.

Jeg har faktisk håpet på at han kommer rundt termin eller etter, synes det er godt å ha tiden til å venne meg til hva som skal skje, hehe. Veldig spent på hvordan det går med meg, for jeg er egentlig helt forskjellig fra mine søstre, mor og mormor. Skulle nesten tro jeg var adoptert
 
Hadde blodig utflod i dag tidlig :) håper der betyr at noe er i gang! Men ringer man føden for sjekk for noe sånt? Eller venter man bare å ser om noe starter? :) jeg er skikkelig telefonpyse, så jeg vil ikke ringe hvis ikke det er vanlig :p Hehe
 
Ikke så mye som en liten maserie en gang. Menstermin for 3 dager siden så håpet jo at kroppen hvertfall kunne begynne å forberede seg litt. Ul termin om 6 dager da.
 
Ikke så mye som en liten maserie en gang. Menstermin for 3 dager siden så håpet jo at kroppen hvertfall kunne begynne å forberede seg litt. Ul termin om 6 dager da.
 
2 dager over menstermin og 4 dager til UL-termin, ingen tegn... Eneste er masse nedpress på kvelden og ganske sterke kynnere, men er bare på kvelden og har skjedd i 2-3 dager nå. Tar ikke det som et tegn lenger :p
 
For to dager siden var jeg på kontroll og ble undersøkt. Det var uten tvil begynt å modnes og jeg hadde tegningsblødning. De to siste nettene har jeg hatt både murring/menssmerter, vondt i korsryggen, uggen i formen og litt løs i magen. Som førstegangs så kjenner jeg meg så spent på om det vil komme til å skje noe snart!!
 
Har våknet ca annenhver time i natt pga stikking nedentil, over symfysen. Tidligere har jeg hatt sånn stikking som har gått over når jeg har tisset. Har måttet ha alarm på hele uka for å stå opp å tisse om natta fordi stikkingen var så ille når jeg våknet på morgenen. Men i natt har jeg altså selv våknet av det. Er det baby som fester seg eller presser mot blæra? Får også kraftigere kynnere, som kan gjøre vondt.

Betyr dette at det kan skje snart? Jeg venter liksom på slimpropp/fostervann/rier før jeg ringer føden og spør, jeg. Terminen er om 17 dager, men alle kvinnene i min familie har født alt fra 1-4 uker før. Ingen har gått over.
Jeg forventet også å føde minst 1-2 uke før termin med førstemann siden alle kvinnene i familien min har født alt fra 8 dager til 2 måneder før termin. Jeg fødte dagen før termin. Har nå ca 10-11 dager igjen til termin og forventer ikke noe før tidligst ila uken som kommer. Moren min tror det vil skje ila helgen nå men jeg begynner å tvile
 
Ikke så mye kynnere/maserier siste døgnet. I går ettermiddag lå jeg på sofaen noen minutter og han sprellet som en gal.. føltes som en svær, kraftig fisk som vred seg rundt inni der. Men roet seg og kjente normale bevegelser utover:)
Menssmerter mer konstant i går og i dag da.
 
Dag 6 på overtid, ingen tegn.
 
Ikke sikker på om det er tegn til fødsel men har hatt en del kynnere med en del kraft i i ettermiddag/kveld... for godt til å være sant da det er 10 dager til termin :p
 
Kom plutselig på at jeg ikke har hatt bekkensmerter de siste dagene. Kan hodet ha havnet lenger ned?? Tidligere i dag synes jeg magen var liten og..
 
Hvordan går det jenter? Noen som kjenner på noe? Jeg har begynt å få nedpress, thats IT! Når kl bikker 24 er det 4 dager til termin! Spent nå må jeg si! :)
 
Back
Topp