Spark

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor mange som har kjent noen spark?

Ikke noe jeg er overbevist om var babyen, nei. Men har kjent smådytt, ja. Har bare hatt for mye leamus/fantomspark til at jeg tør å tro på det :p

Ikke noe jeg er overbevist om var babyen, nei. Men har kjent smådytt, ja. Har bare hatt for mye leamus/fantomspark til at jeg tør å tro på det :p
Hvor er det du kjenner disse? Nederst i magen? Midten av magen? Likt sted eller varierer det?

Kjente første dult i magen for en uke siden, kjent noen flere etter det. Noen av dem var jeg litt usikker på. Men i dag kjente jeg 3 etterhverandre :p forskjellige plasser

Jeg kjenner det jeg er helt overbevist om at er baby nederst i magen :)

Når jeg ligger på magen så troooor jeg at jeg kan kjenne babyen bevege seg. Ikke tydelig spark, mer som noe smyger seg langs magen. Delvis freaky og delvis koselig følelse :P

Hvor er det du kjenner disse? Nederst i magen? Midten av magen? Likt sted eller varierer det?

Er ganske langt ned, ut mot sidene, og oftest på kvelden. Har kjent det høyere opp i det siste, og nå kjenner jeg jo livmora over hoftebeina, så kaaan jo være noe. men har også kjent like under navlen for lenge siden så sa visste jeg jo at det var noe annet.

Jeg har kjent litt over 1 1/2 uke nå☺️ Noen ganger bare kiling og noen ganger tydelige dult☺️ Spesielt når jeg drikker isvann og ligger på sofan☺️

Har hatt en del leamus igår og idag.. Kan sikkert ikke kalles spark da, er 12+3..

Jeg vet ikke. Ofte er det nok bare luft, da magen er på utur. Men kan det stemme at livmor går til ca navle nå? 15+6

Kjente det 14+3, men er andregangs :) Kjenner det best ved trusekanten på høyre side ❤️

Jeg kjenner noe. Men jeg vet ikke om det er baby eller noe annet. Det kjennes ut som et biiiitte bitte lite dytt nederst på høyre side.

Kjenner babyen på kvelden.:love2 Høyre side ganske langt ned. Det er sånn trykking/buling. Er andre gangs gravid. Med førstemann kjente jeg små bobler i uke 15. Er snart 16 uker nå:)

Kjenner ingenting, ser for meg at det blir lenge til også siden jeg er førstegangs.

Jeg er der hvor jeg ikke vet om det er baby eller noe i tarmene.. Jeg tror at det er babyen jeg kjenner, for det er bare noen ganger og det kjennes ikke "normalt" ut, det kjennes nytt ut liksom, men vet ikke da. Kommer vel snart, er 13+5 i dag og førstegangs :)

Back
Topp