Da var jeg i mål :)

Gratulerer, så herlig med rask og grei (?) fødsel :)
Nja, nå er det greit! Men kom inn med 3 cm, 40 min senere hadde jeg 4 cm og 20 min etter det igjen hadde jeg baby i armene :) helt uten smertelindring! Så det der var heftige greier!! :O også kom hun som supermann ( en arm ut sammen med hodet! :p
 
Nja, nå er det greit! Men kom inn med 3 cm, 40 min senere hadde jeg 4 cm og 20 min etter det igjen hadde jeg baby i armene :) helt uten smertelindring! Så det der var heftige greier!! :O også kom hun som supermann ( en arm ut sammen med hodet! :p


Gratulerer så mye❤️:) heldige du:D
Supermann fødsel er vondt,det var 2014 jenta mi.Revnet greit da:eek: Uff godt å være ferdig:)
 
Nja, nå er det greit! Men kom inn med 3 cm, 40 min senere hadde jeg 4 cm og 20 min etter det igjen hadde jeg baby i armene :) helt uten smertelindring! Så det der var heftige greier!! :O også kom hun som supermann ( en arm ut sammen med hodet! :p

Hoi, da går det fort ja! Hadde selv en 17-minutters aktiv fødsel denne gangen, det er litt vel heftig, men man er jo i rimelig grei form etterpå da ;) :p Håper formen din er fin :) gratulerer igjen :)
 
Gratulerer:)
 
Da har frøkna mi kommet til verden også i rekordfart :) gikk fra 3-10 cm på en time, så her ble det helt naturlig fødsel i badekar! Rakk ikke få så mye som en Paracet en gang! :( heftige, syke greier! Men nå er jeg heldigvis ferdig! :)
Gratulerer så mye, heldig som er ferdig:) går det bra med deg og er det første barnet ditt? Beklager nysgjerrig på grunn av redsel får fødsel som nærmer seg(2 uke til termin) :p
 
Gratulerer så mye, heldig som er ferdig:) går det bra med deg og er det første barnet ditt? Beklager nysgjerrig på grunn av redsel får fødsel som nærmer seg(2 uke til termin) :p
Det går veldig bra med meg! Dette var min andre fødsel, og den var det totalt motsatte av denne (alt tok laaaaang tid og jeg fikk masse smertelindring og tilogmed en time på øyet). Skal ærlig inrømme at jeg ble veldig redd under denne fødselen, fordi det gikk alt alt alt for fort! :( så er veldig veldig glad jeg er ferdig :) aldri igjen! :)
 
Ble veldig glad på dine vegner at det går bra med deg, heldig som er ferdig med fødsel. Kos deg masse med babyen din<3 :)
 
Gratulerer :Heartred
 
Back
Topp