Hva sa/trodde du som viste seg å være helt feil? :D

Jeg klarte ikke å si kombinasjon før jeg var sånn 19. Sa alltid kombinisasjon.
Min far sier Claus olofson (clas ohlson)

Mormor var så herlig en gang. Hun skulle si takk for samholdet. Det ble til takk for samleiet :-P

Mamma advarte oss om å bade i elva på grunn av sterk strøm. Trodde bokstavelig at det var strøm i vannet *ler* var aldri i nærheten av å bade i elva for å si d sånn :p

Jeg var livredd for lightere, fordi fatter'n en gang hadde sagt at det var farlig å lukte på dem.
Han mente selvfølgelig at gassen ikke burde inhaleres, og at man måtte være forsiktig, men jeg var livredd for at jeg skulle puste for nærme lighteren, og lukte på den. :P

Mamma sier bållshit istedenfor bullshit,plager meg hver gang:p
Haha!
Min mor kom hjem fra jobben en gang og sa: "Det var en dame som var så sur på jobben i dag, også sa jeg til de andre det du sa her om dagen, også bare lo de av meg.. ??"
-Hva sa du da?
"Jeg sa: Hun var skikkelig hurpe altså, hun bør kanskje få seg litt digg!"

..Jeg hadde sagt at noen burde få seg "et ligg," men hun hadde misforstått, og trodd det dreide seg om å få seg litt godteri, og ikke sex.. :P :P

I sangen E6 av DDE trodde jeg kvinnfolket til trailersjåføren var utro og selv om jeg kunne sangen utenat ble jeg like overraska hver gang på slutten da han kom til fødestua. Klarte ikke få det med meg før jeg var godt opp i tenårene.
Jeg trodde også han var utro. Og i sangen "jeg så mamma kysse nissen" var jeg sikker på at moren var utro, og var helt opprørt over at nissen kunne ta del i noe sånt :p :p

Fra jeg var lita og frem til noen år siden (jeg er 24, btw) så trodde jeg Sea King helikopteret het "syking". Sea king, syking, sea king, syking. Ganske likt, eller hva? Haha. Det var jo faktisk passende feil-navn da. "Se, mamma, der er sykingen". Vi bor på bøgda, så alltid litt nysgjerrig på hva som skjer når den kommer. Var faktisk mamma som rettet på meg :D

Jeg troffe også hun var utro :p
Ble så glad da jeg skjønte den handla om noe mye hyggeligere :p

Har bestandig tenkt at det var det det var meningen man skulle tro, er jo en grunn til at fødestua ikke nevnes før på slutten :) elsker den sangen :)

Ei på jobb satt og snakket om hermoroidene hun var plaget med. Altså HERM, som i å herme :p

Og store deler av bygda jeg bor i sier uttrykker "h*n var ikke sen om å..." feil, de sier "var ikke usein", når de mener at personen var rask. Dobbel benektelse, jeg får fnatt!

Svigerfamilien utaler paracet som "paraseeeet", har aldri hørt noen andre som sier det sånn. Og svigermor uttaler sun light rett fram på norsk, i ett ord, med tydelig uttalt g. :p sånn sunnligt-såpe. :D var visst det gamlingene sa før, kunne jo ikke engelsk. ;)

Har garantert noen om meg selv, men utenom de vanlige med persjoner/porsjoner, garasjerom/bagasjerom og sånt kommer jeg ikke på noe.

Fra jeg var lita og frem til noen år siden (jeg er 24, btw) så trodde jeg Sea King helikopteret het "syking". Sea king, syking, sea king, syking. Ganske likt, eller hva? Haha. Det var jo faktisk passende feil-navn da. "Se, mamma, der er sykingen". Vi bor på bøgda, så alltid litt nysgjerrig på hva som skjer når den kommer. Var faktisk mamma som rettet på meg :D
Jeg trodde de het Seeking, som i søking :p haha

Sier og skriver dysj og tysj :P fullt klar over at det skal være u og ikke y men det blir helt feil i mitt hode å si eller skrive det med u :P

Når jeg var liten ville jeg bli dekdektiv ..
Jeg også ! :p

Min lillesøster elska å spise lesbe (lefse) med tacofyll. Hu sa det faktisk i ganske så mange år. Var alltid morsomt å spise taco rundt vårt middagsbord. :p

Støvel var også problematisk. Sa vel stølve. Sier riktig nå altså.
Hadde ei nabojente som het Liv Marie. Kødder absolutt ikke når jeg først for noen år siden ble oppmerksom på at hu ikke heta Lim Marie... Og jeg er snart 30 år liksom :p Så navnet plutselig på fb. Der så jeg det... *klaskepanne*

Back
Topp