Man må sløve litt på sofaen innimellomJa, det var i tidligste laget
Formen er litt bedre i dag, men fortsatt potte tett og hoster mye :/
Så jeg har ikke gjort mye annet enn å sløve på sofaen i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man må sløve litt på sofaen innimellomJa, det var i tidligste laget
Formen er litt bedre i dag, men fortsatt potte tett og hoster mye :/
Så jeg har ikke gjort mye annet enn å sløve på sofaen i dag.
Hvor gammel er hun? Mi elsker avokado og bananMå vel prøve igjen nå når smaker skal introduseres til snuppa snart
egg og bacon er en vinner![]()
Så kjekk løsningSlik ble detVis vedlegget 185251
Jøss der kan du seHaha fort gjort. Neeei holder nok til på vestlandet
![]()
Nei ikke til nåBestilte du noe?![]()
Liggende i sofaGod kveldhvordan tilbringes fredagskvelden?
Hurra for ferie!!God fredagskveld :-D
Endelig ble det ferie :-D
Gleder meg til 4 uker med familien :-D
Må det. Håper formen er enda bedre i morgenMan må sløve litt på sofaen innimellom![]()
Vi ser på kampHva gjør dere ?![]()
Her åVi ser på kamp
Du får ha det til godeNei ikke til nå
Vi ser kampHva gjør dere ?![]()
Hvem heier du på?Her å
Fåår nok det jaDu får ha det til gode![]()
Kos deg med ferieGod fredagskveld :-D
Endelig ble det ferie :-D
Gleder meg til 4 uker med familien :-D
Skal dere ut å farte?Må det. Håper formen er enda bedre i morgen![]()
Vet IKKe faktisk, du da ?Hvem heier du på?
Vi hadde også en slik ordning med annenhver dag i helgeneHusker ikke helt når mellomste begynte å være oppe med broren etter at vi hadde byttet bleie på henne, men da var han jo bare 2,5 år eldre da, nå er de jo store. Ulempen er at de vil se ting på tv og nettbrett og ikke se til henne, egentlig.... Vi får få til en ordning på sikt. Enda er hun for liten. Så da har jeg mer eller mindre fått til en ordning med mannen om at det er hver sin tur å stå opp med henne i alle fall. Det vil si, hver sin gang å være våken med henne fra jeg er ferdig å amme sånn i sekstiden, til å ta henne med på badet og stelle henne og ta henne opp i stua. Der forventer hun relativt raskt ny amming så de dagene jeg får sove er det altså bare mellom ammingene, mens mannens dager så sover han tvers gjennom både amming, pludring i senga, at jeg steller, og går opp og ammer, men deretter blir det frokost for familien, han får ikke sove hele dagen når vi andre fire er oppe.
Jeg venter på så mange nå, så tror det blir en stund til for min delFåår nok det ja
Hurra for feberfri guttHar en krabbende feberfri gutt
(Og to overtrøtte eldre barn)