Skravletråd juli 2016

På senga med trøtt lillesøster nå.

De to eldste er ikke kommet inn/hjem enda.

Det er ferie. Det betyr ikke ei på 6 mnd seg om, trøtt som vanlig og våken som vanlig. Lite slumring utover morgenen på mor og far denne ferien...

Stavanger her så ganske likt som hos dere:p. Har bodd i Bergen også, fordelen dere har er at det regnet rett ned og ikke alle andre retninger som her:)
Aha. Hvor lenge bodde du i Bergen da? :)
Kun vært i Stavanger engang :)

På senga med trøtt lillesøster nå.

De to eldste er ikke kommet inn/hjem enda.

Det er ferie. Det betyr ikke ei på 6 mnd seg om, trøtt som vanlig og våken som vanlig. Lite slumring utover morgenen på mor og far denne ferien...
Slitsomt.
Hvordan sover hun om natten da?

God kveld ! Nettop spist middag, nå lader jeg tlf litt før jeg skal løpe.

Hva gjør dere ?

Ungen har foresten lært seg å åpne døra :o fant henne ute

Ja da blir det en hyggelig bli kjent tur på dere ;) Ja får håpe dere er der i god tid før det ;) Hva skal dere kjøpe igjen?
Tja ganske godt kjent fra før nå ;)
Vi slapp unna altfor mange folk :D
Vi kjøpte kjøtt og hun div saker hun trenger til leiligheten samtidig som jeg passet på å få tak i gelatin uten svin ;)
En tur innom Norge også for å kjøpe bleier da hun har ei som fortsatt bruker det ;)

Slitsomt.
Hvordan sover hun om natten da?
Varierende, i det siste litt mye nattmat så jeg har vurdert å innføre kveldsmat i form av grøt, men litt lyst å begynne med middag, så vi får se.

Varierende, i det siste litt mye nattmat så jeg har vurdert å innføre kveldsmat i form av grøt, men litt lyst å begynne med middag, så vi får se.

Okei.
Her sover hun veldig bra, noe jeg ikke turte håpe på. Broren gjorde nemlig stikk motsatt.
Her vil hun ikke ha annen grøt enn risgrøt.

Helt utmattende å ikke få fisk :p

Ja hun bruker medisiner når hun er på det verste. Men jeg tror nok det er en del allergi med i bildet nå :(
Ja det kan man jo bli ;)

Huff stakkars, hvert til legen med det?

Det skjønner jeg. Ei kollega fikk i april og jeg var så sjalu, men det er fritt hun holdt seg på innsiden ei stund til:)
Ja greit de kommer når de er ferdige selvom vi plages ;)

Må ha litt lettere sko og har sett på litt forskjellig. Får se litt mer i kveld hva det blir til :)
Her har både jeg og snuppa converse, og minste mor tilogmed ;)

Tusen takk.
Tror det er en blanding av litt forkjølet og 15 måneders vaksinen han fikk for en uke siden
Skal mye til før han maser om en lur nummer 2, men gjorde det i dag.
Kjennes også litt varm ut.
Hadde egentlig tenkt å ta han med i bassenget, men tror det må vente til i morgen
Håper han snart er i form igjen:)

Back
Topp