Ja, men om du lagde skjørtet også?Lille sukkerspinn ? Ferdig med den for ei stund siden.
For du holdt på med et skjørt nå gjorde du ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men om du lagde skjørtet også?Lille sukkerspinn ? Ferdig med den for ei stund siden.
Er det bursdag så er det bursdagÅh herregud ja"skal vi ha godteposer?"
Men det kommer jo bare familie? De andre barna er jo store?
Neei vi MÅ ha godteposer, og bursdagshatter![]()
Ikke helt sikker, byttet avdeling så må sette meg litt inn i den nye plassen førstNår starter du da?
Hahaha, nei santAldri fornøyd liksom![]()
Satser på at de får neste gang daJahadde sikkert vært mer gøy OL de faktisk fikk fisk..
Må ha litt lettere sko og har sett på litt forskjellig. Får se litt mer i kveld hva det blir tilStore. MJ hadde er par som var store i str. Heldigvis finnes det i halv størrelser som gjør det enklere![]()
Klart du måtte detTakk, men måtte innom en liten tur![]()
Ha en super vaktStraks starter vakta mi for dagen på jobb
Åja tok ei uke fra første skritt noen meter til perfeksjonering som nå. Nå går hun overalt hele dagenHoho din kan gå alleredevi gikk på senteret i går med J mellom oss i hendene. Hun løøøp
![]()
Juhu! Masse masse lykke tilJuli er her.
Jeg skal føde. Hurra. Trodde aldri du skulle komme kjære juli, men så er du her![]()
Ha en god vakt!Straks starter vakta mi for dagen på jobb
Det gjør ikke det.Helt sikkert![]()
Jeg ogsåSlapper av litt mens Jr leker. Hærlig![]()
Ha ei fin vaktStraks starter vakta mi for dagen på jobb
Jeg slapper av med baby sovende i fangetSlapper av litt mens Jr leker. Hærlig![]()
Det er noe av det beste som finnesJeg slapper av med baby sovende i fanget![]()
Koselig detSlapper av litt mens Jr leker. Hærlig![]()