Fortsatt ingen tilgang til skjult

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Ingen forstår hva som skjer og hvorfor, men jeg kommer ikke inn på skjult :( Syns det er så trist!! Savner dere! Ironisk da, tilgangsansvarlig uten tilgang :p
 
Merkelig... Har virkelig ikke BV en IT-ansvarlig som kan finne ut av det?!?

Vi savner deg også ❤️ Det er blitt veldig rolig der inne de siste ukene, så hadde virkelig hatt behov for din hjelp til å holde liv i gruppa.

Hvordan er det med deg og dine to små da? Håper alt er bra :)
 
Merkelig... Har virkelig ikke BV en IT-ansvarlig som kan finne ut av det?!?

Vi savner deg også ❤️ Det er blitt veldig rolig der inne de siste ukene, så hadde virkelig hatt behov for din hjelp til å holde liv i gruppa.

Hvordan er det med deg og dine to små da? Håper alt er bra :)
Nei, de skjønner ikke hva som er galt med profilen min :(

Alt er bra mine to! Lillebror er en drøm, akkurat som storesøster som baby ♥ Hun har begynt med en grusom hyling. Hyler for ALT! Blir sprø :p Regner med det er frustrasjon rundt mangel på språk og misforståelser fra vår side. Det går seg nok til :)
 
Nei, de skjønner ikke hva som er galt med profilen min :(

Alt er bra mine to! Lillebror er en drøm, akkurat som storesøster som baby ♥ Hun har begynt med en grusom hyling. Hyler for ALT! Blir sprø :p Regner med det er frustrasjon rundt mangel på språk og misforståelser fra vår side. Det går seg nok til :)

Savner deg og morsomhetene dine ♡

Her hyles det også masse, innestemme er ikke et uttrykk poden forstår enda. Hodepinen er et faktum etter en hel dag hjemme sammen :p
Håper språket løsner litt til barnehagestart :p
 
Savner deg og morsomhetene dine ♡

Her hyles det også masse, innestemme er ikke et uttrykk poden forstår enda. Hodepinen er et faktum etter en hel dag hjemme sammen :p
Håper språket løsner litt til barnehagestart :p
Haha, ja nå har hun nye ord og uttrykk hver dag. Favorittene er "bæsja, ha bæsja" selv om hun ikke har bæsja og "sitte der!!" Hun skal altså sitte over alt hvor det sittes kan! Idag fant hun en jekketralle på et senter hun skulle sitte på! Sånn til å frakte paller med vettu! Kjekt! :D På Hennes skulle hun sitte på alle hyllene i hennes høyde "sitte der!!" :p
 
Haha, ja nå har hun nye ord og uttrykk hver dag. Favorittene er "bæsja, ha bæsja" selv om hun ikke har bæsja og "sitte der!!" Hun skal altså sitte over alt hvor det sittes kan! Idag fant hun en jekketralle på et senter hun skulle sitte på! Sånn til å frakte paller med vettu! Kjekt! :D På Hennes skulle hun sitte på alle hyllene i hennes høyde "sitte der!!" :p

Hihi, her setter hun seg også overalt hvor det går an, og så sier hun gjerne først "sitte der" og så "sitte siden av mamma" :) Da blir hun veldig fornøyd om jeg joiner :D
 
Hihi, her setter hun seg også overalt hvor det går an, og så sier hun gjerne først "sitte der" og så "sitte siden av mamma" :) Da blir hun veldig fornøyd om jeg joiner :D
Så skjønn!! ♡♡ M syns ikke det er så nøye om vi joiner :p Så lenge hun kan "sitte der" og "sitte der" er hun strålende fornøyd! Mamma og pappa kan ta seg en bolle til tider!
 
Kanskje det er noen som kan finne utav det etter sommerferien? Er vel ikke så mye folk på jobb nå om dagen :p
Nei, jeg har ikke masa noe nå! De som evnt kan fikse det skikker nok sol nå :D
 
Jeg har også mistet tilgang, hadde tilgang kun for noen dager siden :(
 
Back
Topp