Hva gjør du NÅ?

Sitter å vurderer om jeg er sulten eller ikke, og i så fall hva jeg har lyst på. Har funnet frem tørket mango og mørk sjokolade som snacks, men det var ikke det som fristet mest akkurat nå. Kanskje jeg rett og slett skulle tatt en skive? Hvis jeg tar på peanøttsmør og syltetøy eller nugatti blir det jo halvparten mat og halvparten snacks ;-) :p
 
netttopp ferdig med bilderedigering fra gårsdagen trening (ponni treningen) drikker kaffe mens den lille sover
 
Prøver å sove, alt for varmt.... Blæ... Det er koselig med sommer altså, men ikke særlig behagelig med nærmere 28 grader på soverommet. Lille ligger i kun bleie med et tynt tynt teppe over seg og det er mer enn nok;-) Skulle ønske vi kunne få temperaturen ned litt på soverommet, ikke så lett når man har soverom mot sør i øverste etasje og det ikke er noe loft mellom soverom og tak.
 
Skal begynne å lage frokost til alle(halvparten av familien sover ennu :p) mens lillebror ligger på gulvet og koser seg. Startet dagen tidlig han :)
 
Stakkars lille poden.
Virker som han har hatt skikkelig vondt i hele kveld. Han er kjempetrøtt, men våkner til og hylskriker når jeg legger ham ned, rister gjør han og. :(
Nu sover han godt i bæresjalet og kommer nok til å bli der til vi legger oss.
 
Sitter på sofaen med en kopp te:-D Skikkelig vått ute, så da rettferdiggjør det virkelig å kose seg inne;-) Kanskje jeg skal finne frem litt kakerester også? Hadde sukkerbryllup (6-års bryllupsdag) i går, så da måtte jo selvfølgelig storesøster og jeg lage kake (verdens beste, siden det er mannens favoritt) :)
 
Koser meg med lillemor i senga :)
Burde vel stå opp :p
 
Ligger med vesla på puppen. Hat besøk av lillebror men han får jeg vært lite sosial med for hu her skal ha mamma hele tiden! Heldigvis har sambo mye han kan hjelpe til med :)
 
Sitter å drikker kaffe i ny leiligheta mens storesøster styrer rundt, og pappaen og lillebror sover dupp sammen :)
 
Sitter i bil på vei til hytta til svigertante :)
 
Ligger i senga og venter på at lille skal sovne mens jeg hører på Harry Potter;-) Får øyeblikk besøk, så håper hun sovner snart ellers blir det nok byssing, har ikke tid til 2 1/2 time i dag:p
 
Manner meg opp til trilletur mens frøkna sover i senga si :) har nemlig sykt vondt i rompe og lår etter Tabata i går ;)
 
Back
Topp