Det blir n braHan får ny sykkel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir n braHan får ny sykkel![]()
Jeg også, derfor bare gjorde jeg detSliter litt med motivasjon på ting å gjøre idag.
Har en avtale med vaskemaskina, ellers bare slappe av. Dere da?Så bra! Hva skal dere resten av dagen?
Det tror jeg hadde blitt kjempekultKanskje jeg skal lage regnbue sukkerspinn![]()
Rett i dass egentlig. Både natt og dag. Nå har vi faktisk fått oss en god time. Men tør ikke håpe noe for kvelden. Og jeg er aleine med henne i helgahvordan går det med dere og soving om dagen?
Nåja. Jeg er ekstra glad i smågodt og sjokolade daikke? da er du heldig![]()
Ekstra glad i sjokolade og smågodt daGuri, så heldig du er!!![]()
Tror det kan bli veldig braDet tror jeg hadde blitt kjempekult![]()
Samme her.. må lage potetsalat.. og burde rydde og legge sammen klærSliter litt med motivasjon på ting å gjøre idag.
Jeg har holdt meg unna det siden 17. maiNåja. Jeg er ekstra glad i smågodt og sjokolade da![]()
Vasking og rydding?Stelle huset mitt
Ta det litt senerehar egentlig lyst til å bare være hjemme i dag. men burde vært å vaska bilen..
Jeg er og litt redd fluerAbsolutt. Jeg så mørkt på ting ei stund.. hun var redd tom fluer![]()
Ja det stemmerVasking og rydding?
God morgenGod morgen![]()
Jepp.. sover mye på dagen pga hammring å banking på taket.. mini sover bare sammen med meg daHe he såpass. Ja
Skulle ønske noen oppfant en bil som gjorde alt vedlikehold selv..Min bør ryddes inni
Det er helt santKjedelig å vaske bil, men godt når man først er ferdig da![]()
Kan hende div butikker inni også stenger tidlig men satser på at dere får handlet det dere vilnjaa mat stortsett og bleierså skulle gubben ha noe greier til bilen.
Takkhoho nordby stenger 20:00
tror ikke systembolaget er oppe, eller det sjekka jeg ikke
Tusen takk![]()