Så i denne farten har du 80.000 før mandag850 innlegg ca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så i denne farten har du 80.000 før mandag850 innlegg ca
I dag skal jeg og mannen til trondheim og spise middag og ligge på hotell. Og i morgen kan jeg godt fødeGod Fredags morgen damerHer venter vi på torden
![]()
Hva skal folk i helgen?
Å det høres herlig ut! Slike dager må nytes!God morgen! Baby slo til med å sove lenge i dag. Godt det finnes sånne dager også
Det er vel musklerHaha, ikke greit
Gått OPP 0,5 kg siste uka![]()
Kan da drøye vasking til neste ukehar egentlig lyst til å bare være hjemme i dag. men burde vært å vaska bilen..
Absolutt. Jeg så mørkt på ting ei stund.. hun var redd tom fluerSå bra![]()
Å ja sånn å forståSkulle bare nå rundt på totalen...
Min bør ryddes innihar egentlig lyst til å bare være hjemme i dag. men burde vært å vaska bilen..
Ja og gikk ca 300 kr over budsjett men da hadde vi planlagt ting å kjøpe også i siste liten så rimelig fornøydFikk du handlet det du skulle?
Ja eller på 20% å da gidder jeg ikkeBlir fort utplukket. Ikke fått sett noe i dag enda.
TakkSå fint dere har det
God morgen snuppaGod morgen forresten![]()
Er jo detJa, stort sett moro det![]()
Det er det så absoluttBursdag er stort![]()
Fikk det men litt mindre enn jeg hadde ønsket kunJa, så du hadde mye å gjøre. Håper du fikk en god natts søvn.
Blir ikke mye i helgenSå i denne farten har du 80.000 før mandag![]()
Kos dere masse ❤I dag skal jeg og mannen til trondheim og spise middag og ligge på hotell. Og i morgen kan jeg godt fødeellers så skal vi bare gjør en del ærender og kjøre hjem og hente snuppa hos mon mamma
![]()
Så bra da. 300 er da ikke myeJa og gikk ca 300 kr over budsjett men da hadde vi planlagt ting å kjøpe også i siste liten så rimelig fornøyd![]()
Ikke voldsomt med tilbud da nei.Ja eller på 20% å da gidder jeg ikke