Takk.. holder en finger på at det ble for mye mat rett før leggingÅ neigod bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.. holder en finger på at det ble for mye mat rett før leggingÅ neigod bedring!
Haha... jaEgg Egg Egg - Nå igjen![]()
Håpe du slipper å gå over tiden da9 juli
Jammen da ble det noe til deg)
selvsagtDisse sto at kom fra vestfold...![]()
Jeg er sjalu! På godiset ikke tannlegenSitter å gafler innpå med snop. Tannlegen i morgen. Jaja. Den tid den sorg.
Som er ting jeg ikke kan spiseJeg har spist eplekake og is idag...![]()
Åh, jeg hadde nok blitt sprø! Er litt nøye på sliktAlt flyter...
Leggetid, måltider, kveldsstell osv..
Hvordan gikk det?ca 15 minutter til oppdatering av listen.
Enig! Så voksen kan man bare ikke bli!Det er kjempe gøy
Blir aldri for voksen for slike parker![]()
Så kjedelig det var daNei da ble det ikke noe St.hans-feiring på meg med bål nede ved sjøen med naboene her.. Vi har sjøen rett ved der vi bor, altså rundt 50meter, sikkert ikke det en gang, fra døra vår å babycallen gikk ikke bort dit så da får jeg sitte inne skravle her da mens sambo er med naboene å koser segNå sitter jeg å kikker på finn.no for å finne en babycall som rekker ennå lenger det babycallen vår gjør.
JaOj, håper det går bra hele veien nå da, du er snart i mål!![]()
![]()
Kanskje xD men egentlig glad jeg slapp mensen. Sist jeg hadde ordentlig mens var jeg 16 år og da ble jeg alltid så dårlig at jeg nesten kastet opp eller faktisk gjorde det.. Ikke sikkert det er son lengre, men trengte ikke å finne ut av detDere er nok bare veldig fruktbare sammen![]()
Og godt er det!Jaog de er flink til å passe på meg på sykehuset
Stå på ditt du, selv om du må gi degJa måtte det dessverre. 3 mot 1.
Jeg står fortsatt for min mening da, så den klarer de ikke endre![]()
Da kan han gjøre det så kan jeg være med degDet er greit ja.. får se om det ikke det ikke blir så lenge til kanskje.. mannen snakket nettopp om at han har sendt mail for å høre om synskorrigering![]()
Hva spiste du?Vært på jobb så ut å spise og shoppet litt
Kos deg duSitter å gafler innpå med snop. Tannlegen i morgen. Jaja. Den tid den sorg.
De var veldig gode... synes de har gode på frosta ogsåselvsagt
De beste bærene kommer fra Vestfold!
HeheBle litt fristet av diskusjonen i går, så går og koker meg noen egg til kveldsmat![]()