Juni - skravletråden

Jammen da ble det noe til deg :))

Det ble det :)
Hadde dog allerede sagt til mannen at han ikke trengte å gi noe siden jeg allerede hadde overtalt han til å la meg kjøpe et nytt bæresjal. Det var egentlig en tidlig bursdagsgave, men det hadde han "glemt" så gave skulle det bli lell :P

Nei da ble det ikke noe St.hans-feiring på meg med bål nede ved sjøen med naboene her.. Vi har sjøen rett ved der vi bor, altså rundt 50meter, sikkert ikke det en gang, fra døra vår å babycallen gikk ikke bort dit så da får jeg sitte inne skravle her da mens sambo er med naboene å koser seg :-) Nå sitter jeg å kikker på finn.no for å finne en babycall som rekker ennå lenger det babycallen vår gjør.
Så kjedelig det var da:(
Men da får du ihvertfall vært sammen med oss:P

Dere er nok bare veldig fruktbare sammen:)
Kanskje xD men egentlig glad jeg slapp mensen. Sist jeg hadde ordentlig mens var jeg 16 år og da ble jeg alltid så dårlig at jeg nesten kastet opp eller faktisk gjorde det.. Ikke sikkert det er son lengre, men trengte ikke å finne ut av det :)

Det er greit ja.. får se om det ikke det ikke blir så lenge til kanskje.. mannen snakket nettopp om at han har sendt mail for å høre om synskorrigering :)
Da kan han gjøre det så kan jeg være med deg;)

Back
Topp