Det hørtest godt ut. Her ble det hjemmelaget lapskaus fra i gårBle fiskeburgere,potetbåter og salat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtest godt ut. Her ble det hjemmelaget lapskaus fra i gårBle fiskeburgere,potetbåter og salat
Aah blir spennende å se videre da. Kan jo ta en digital?Vet ikke.. Testen virket ikke så veldig sterk så er vell bare noen uker
Det var vist ikke hun heller:/ Vi skylder på skyeneNettopp det hun gjorde, den tyven![]()
Penest i treJeg vil ha tre og han i mur
Tror det er maks 4 som er lov eller lignendeÅja, så bra han ikke var lenger vekke da
Nei uff, nå gjorde jeg det igjenSvarte på quoter
er ikke det lov, eller må jeg vente til noen svarer i mellom? Gjør det ikke med vilje for å få poeng altså:/ Skal bli flinkere til å vente
Takk for at du sier ifra!
VeldigDeilig med korte dager![]()
Ikke dumt det hellerDet hørtest godt ut. Her ble det hjemmelaget lapskaus fra i går![]()
jeg får ikke det gjennom gittPenest i tre![]()
Okei, takkTror det er maks 4 som er lov eller lignende
Man må være ekstra påpasselig dersom det er mye liv og brått blir stilleOkei, takkJeg tenker at andre svarer andre mens jeg svarer, så det ikke blir rett etter hverandre
![]()
ÅjaI wish. Nei bare vanlig innskriving. Er vanlig på sykehuset her at ca 1 måneds tid før termin så kommer vi inn til innskriving slik at vi slipper det når fødselen er i gang
![]()
Takk for pep-talken, den gjorde godt kjenner jegSelvfølgelig er du sliten.
Hallo du bærer frem et helt nytt liv og gir av din kropp for at den skal leve og vokse.
I tillegg er den ved å bli ganske stor...
Æsj da :/jeg får ikke det gjennom gitt
Den ser jeg, uff får håpe jeg ikke gjør det igjen og er enda mer bevisst neste gang..Man må være ekstra påpasselig dersom det er mye liv og brått blir stille
Bare hyggeligTakk for pep-talken, den gjorde godt kjenner jeg
Har detDen ser jeg, uff får håpe jeg ikke gjør det igjen og er enda mer bevisst neste gang..
Hatt en fin St.Hans?
Liten en som ikke vil sove?Her står jeg utenfor hallen der mannen trener og vugger som en gal på vogna![]()
Ja var stor stas for jenta som sprang rundt og sa BØØØ til alleHehe, så gøy![]()
Har du vært med på trening helt til nå???? Hva trener mannen din da?Her står jeg utenfor hallen der mannen trener og vugger som en gal på vogna![]()