Forresten, god morgen jenter
God morn til deg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forresten, god morgen jenter
God natt og gratulerer med dagen. Håper den har vært fin![]()
Jeg vet!!Så frekt da:O
Har en kjedelig lillebrorHar du noen søsken?
Låner sola littDet er du som tar med deg solen altsåKom til Oslo igjen og ta den med
![]()
Så koselig forrige helg da![]()
Hehe, det stemmer nok detTror jeg har sagt det før men
Svigermor sier alltid at det er bare barna som blir eldre, hun er fortsatt like ung![]()
Ja, den veien fra parkeringen og inn i barnehagen er lang for tiden.Sikkert godt det. Bare slappe av
Hjemmelaget islatteHva har du laget for noe godt?
Det er bra, fikk du noe fint?God morn
Har vært veldig koselig![]()
Lurer på når det trer i kraft ? Jeg er jo på 20 tallet endaHehe, det stemmer nok det![]()
EnigEr bare ett trappetrinn, men kjipt om hun faller ned hvis jeg er på toalettet, men det er jo lengre ned fra sofaen
Kommer ann på hvor langt nord du blir... er ikke så galt vær i dag heller... nesten 20 grader.. men er utrygt for torden.. så får se hva kvelden bringerSend litt varme nordover da![]()
Oy så spennende... har du mange søsken?Kjenner jeg er litt bekymret nå ! Søsteren min dro til bulgaria i dag, hun skal jobbe som promotør på en bar. Siste vi hørte fra henne var at hu satt i en taxi for 2 timer siden
Jeg har prøvd en gang og holdt på å døJeg vokser kun på sommeren vinteren får det Gro
Jeg har veldig lyse hår og ikke så mange av de så jeg syns det er greit å vokseikke syns jeg det er så vondt heller
![]()
Det er bra, fikk du noe fint?![]()
Hørtes ut som en smart planJeg slapp, mannen tok turen.
Jeg lagde meg en islatte istedenfor for![]()
Herlig sommerbilde
Det er jo ikke mye :/Ble bra i 4 t hvertfall
Trenger endel bursdagsgaverTakk for det<3
Hva skal shoppes?
Du vil ikke tro det....Er det så ille å ha besøk?