Viktig det faktiskTrenger den lille tiden til å hente seg inn igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig det faktiskTrenger den lille tiden til å hente seg inn igjen
Mi er liksom ikke stor nok til sånne ting. Hver gang jeg går på kjøkkenet kommer hun hylende og sutrende dit og kliper i meg til jeg løfter henne opp. Tilbringer jo hele dagen på gulvet. Middag er det bare å glemme å få laget før mannen kommer hjem. Hun leker aldri alene. Prøver å ikke bruke tven for lenge heller. Kan ikke dra på butikken da jeg ikke har bil før han kommer hjem og det er en time hver vei å gå:/og veiarbeid gjør at trilleveiene mine er alle stengt :/Pleier å sette på litt musikk og danse med NNår det blir kjedelig så perler vi litt
Lager litt mat, baker litt boller
![]()
Leker på kjøkkenet hennes hvor hun baker og lager kaffe(hun har ikke lur på dagen da) så videre så setter jeg kanskje på en film om det er av interresse
Om ikke så går vi å tuller litt i senga
Hopper og kiler og nusser
Leker gjemsel, lager hytte telt med stolene, så kanskje i butikken å kjøpe middag og starte med den til mannen kommer hjem
Så er det det samme etter middagen på ettermiddagen
Hun får sitte litt på paden, så leker hun med pappa og ser barne TV og så natta
![]()
Lykke tilGod morgen. Da er det straks avgårde til innskriving på sykehuset
. Bare få i oss litt frokost.
Helt sikkert bare glemt jaDet gjør det nok. Hun må bare opprette ham også som kunde og gi ham et kontonummer.
Vi sa jo tre barn, gutten som er utelatt poengterte to barn og en baby, ga henne tre fødselsattester som hun kopierte og fikk tre sparebøsser utdelt. Så det er nok bare stresset når dokumentene er ordnet i dag, fra 20 min før stengetid og utover, før hun tok langhelg
Makan til skravling på deg350 her nå
Håper du har sovet godtNatta for megopp om halvannen time ca. Tar den søvnen jeg kan få
![]()
Å ja det var IKEA??Nabo og barn![]()
Håper du har sovet godtDa skal jeg komme meg til senga jeg og, god natt![]()
Ingen aldre det daHelt sikkert
Jeg er 40...![]()
Sååå flink du erGod natt folkens
Gir meg på 79.000 innlegg
Æsj daUff da var feberen høy igjen stakkar
OKDet gjorde jeg i starten også
Ikke Mirell vel?Kjenner jeg er litt bekymret nå ! Søsteren min dro til bulgaria i dag, hun skal jobbe som promotør på en bar. Siste vi hørte fra henne var at hu satt i en taxi for 2 timer siden
Takk, krysser fingre for detHåper uka går fort![]()
Klart hun harNår du kun mangler 1000 innlegg har du nok det lenge før juni er ferdig![]()
God morgenGod morgen alle sammen! Ønsker alle en fin dag![]()
Håper kroppen roet seg og du fikk litt hvilePåtide og trippe seg selv i seng. Overhodet ikke klar da kroppen enda er på høygir etter jobb, men må opp tidlig som vanlig med frøkna![]()