Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hva ønsker han segTakk, håper jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ønsker han segTakk, håper jeg også![]()
Hehe ja regnet med detNei takk, bytter ikke![]()
Betale litt regninger først daHa ha du må det ja
Stakkar LitaGod kveld damer![]()
Ettermiddagen startet med at jenta vår trynet heftig på løpesykkelen i dag, i nedoverbakkeBlod fra nese og munn, stakkars jente
Vi er litt usikre på om hun har fått hjernerystelse da hun fløy fremover og nærmest landet på hodet(takk Gud for hjelm!) Nesa er super hoven og hun er lilla/blå på kinnet
![]()
Time will showVi får se da![]()
Jeg ogPå sofaen nå
Alt på tilbud eller?Det gjorde jeg ja
I rest my caseTo dager siden![]()
Returnerer du da?Ja er i grunn det
Det var jeg. Men jeg har utviklet meg på salat fronten. Blitt mer modig hahaJeg er vanedyr![]()
Det vil denTime will show![]()
Næmmen stakkars lille da!God kveld damer![]()
Ettermiddagen startet med at jenta vår trynet heftig på løpesykkelen i dag, i nedoverbakkeBlod fra nese og munn, stakkars jente
Vi er litt usikre på om hun har fått hjernerystelse da hun fløy fremover og nærmest landet på hodet(takk Gud for hjelm!) Nesa er super hoven og hun er lilla/blå på kinnet
![]()
Joda, jeg tror det er litt bedre. Blodprosenten hadde gått opp 0.4 siden sist påfyll da vi målte på mandag så da er det håp. Men sliten er jeg uansett..Hvordan går det med deg nå?
Mini kom opp igjen... men forhåpentligvis i seng igjenJeg har lagt to av tre![]()
Satser på detDu er nok trygg ja
Tok litt oppvask, nå fotbad og film. Tør jeg be samboer om massasje tro?Oppvask så sove![]()
VeldigDet er så hærlig å få freshet opp litt!![]()
HeheTakk![]()
PS, jeg skjønner bare ikke hvorfor bildene mine blir oppned
Pøh det tror jeg ikke påJo var det![]()