Jeg har en plan, og det er å få målt blodprosenten igjen. Og muligens en lunch med 2 venninner men ellers tomHva er planene for morgendagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en plan, og det er å få målt blodprosenten igjen. Og muligens en lunch med 2 venninner men ellers tomHva er planene for morgendagen?
Du får ha det på to do lista. Er verdt en turKunne tenkt meg å dra dit jegmen tror ikke det blir neste år heller
Ja, men målet er bare å holde seg på topp 10, så da er jeg trygg tenker jegFin plassering det, men må nok jobbes for ja![]()
![]()
Hvordan går det med deg nå?Jeg har en plan, og det er å få målt blodprosenten igjen. Og muligens en lunch med 2 venninner men ellers tom
Deilig daOg der sovna lille Jmed smokk og kose kanin godt plassert i armene.
Nå skal jeg se en (eller to) episoder av orange is the new black før jeg tar oppvasken![]()
Du er nok trygg jaJa, men målet er bare å holde seg på topp 10, så da er jeg trygg tenker jeg![]()
TakkNydelig gråfarge![]()
AlltidOooh, så deiligdu ble sikkert lekker!
Er gutta dine født tett?Jeg skal ha barnebursdag for 8 åringen
Du da?
Det er så hærlig å få freshet opp litt!Stripet og klippet![]()
Neida,du er nok i godt selskapGodt jeg ikke er alene!![]()
Takk, håper jeg ogsåJeg ogsåhåper det blir kjekt
Det var da vel ikke vanskelig78.750 innlegg
Den var stilig
Ja men sikkert ikke kjekt med for små barnDu får ha det på to do lista. Er verdt en tur![]()
Jo var detDet var da vel ikke vanskelig
Nei takk, bytter ikkeOk, da synes jeg ikke synd på dere, kan gjerne bytte med vår regnfrekvens![]()
![]()
Er vel ingen som tar seg nær av detJa det blir sånn![]()
Meg vel!Hva? Hvem er voksen?