Kos deg på jobbGod morgenHva står på planen i dag? Jobb her
![]()
Jeg har nettopp våknet, skal spise litt så lage middagen for idag tenker jeg samt vaske gulv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på jobbGod morgenHva står på planen i dag? Jobb her
![]()
Nesten 2 timerHåper du fikk sove![]()
Jeg skal passe på degÅåh edderkopper. Får noia ved tanken!!
Å,da skjønner jeg.. kjedelig altså... her jeg bor har rema ansatt sånne små søte 13-15 åringer til å sette på plass varerKombinasjonen av varedag og de andre jeg jobber med ikveld. Ikke de mest effektive en av de iallefallhadde varene kommet igår hadde det vært bedre. For de jeg var med igår, funker jeg godt med med tanke på effektiviteten
![]()
Det skal du ikke detKos deg på jobb![]()
Jeg har nettopp våknet, skal spise litt så lage middagen for idag tenker jeg samt vaske gulv![]()
Ja skal gå med dem, eller kona da for hun har mer kontroll og kan snakke grei engelsk, som er mer enn mannen kanJa det er jo det, du skal bli med å snakke med de for dem eller? Håper virkelig de får hjelp, ikke noe gøy å gå enda lenger å vente på ting! De har ventet lenge nok tenker jegHåper virkelig de løser seg for de! Men får barna gå på skole nå?
Håper dere finner på noe som ikke sliter deg utNei får vel komme meg til butikken og handle litt. Så får jeg se hva jeg og mini finner på ellers idag
. Helt tom for ideer når mini ikke går selv enda og bekkenet mitt ikke klarer å bære han for mye (og han ikke har tålmodighet til å sitte i vogn lenge av gangen)
Jippi! Gratulere ❤
Sitter ennå og funderer på hva vi kan finne på slik at mini får ut litt energi. Er helt tom for ideer for tiden på ting som jeg også klarer og orker å gjøre.Håper dere finner på noe som ikke sliter deg ut![]()
JeppDet er jo bra da![]()
Hehe og du likevel kunne bare sove videreTakkskjønte ingenting når jeg var i drømmeland og alarmen gikk
![]()
Trodde jeg hadde forsovet meg noe skikkelig før jeg kom på at snuppa er i bhg og jeg skal bare være hjemme uansett
Det er ho selvfølgelig. Samme som her detMen hans svigermor er ei fantastisk dame![]()
Takk gjorde det heldigvisGod morgen!Sov godt!
![]()
Våken fra 5.45, sto opp 6.20. Tre ferdig vaskede unger, yngste badet, vekket faren 7.40. Eller, jaget ham ut av senga i alle fallBra dere ikke var våkne hundre ganger i det minste
Når sto dere opp?
Ååh så deiligNesten 2 timer![]()
Hohih søte duJeg skal passe på deg![]()
Virker ho glad i grøten ?Vi skulle dra ca 8.30.
Nå er vi hjemme etter en lang prat i bhg og en handletur og mannen sitter og gir jenta grøt.![]()
Haha ja den skulle vi hatt på appenEhh, hvor er den derre englefjes smilyen?![]()
Takk gjorde detGod morgen
Sov godt!