Juni - skravletråden

God morgen :) Hva står på planen i dag? Jobb her :)
Kos deg på jobb :)
Jeg har nettopp våknet, skal spise litt så lage middagen for idag tenker jeg samt vaske gulv ;)

Kombinasjonen av varedag og de andre jeg jobber med ikveld. Ikke de mest effektive en av de iallefall:p hadde varene kommet igår hadde det vært bedre. For de jeg var med igår, funker jeg godt med med tanke på effektiviteten:)
Å,da skjønner jeg.. kjedelig altså... her jeg bor har rema ansatt sånne små søte 13-15 åringer til å sette på plass varer :)

Ja det er jo det, du skal bli med å snakke med de for dem eller? Håper virkelig de får hjelp, ikke noe gøy å gå enda lenger å vente på ting! De har ventet lenge nok tenker jeg :( Håper virkelig de løser seg for de! Men får barna gå på skole nå?
Ja skal gå med dem, eller kona da for hun har mer kontroll og kan snakke grei engelsk, som er mer enn mannen kan ;)
Eldste jenta skal begynne på skolen i august og kan bittelitt svensk så prøver å passe på at hun hører det en del :)
De to minste skal i bhg, og får også plass etter sommerferien, men de har jo bare hvert på mottak frem til nå. Mannen der har fått gått litt på svensk kurs, men han trenger å gå der en stund for han måtte først lære seg å lese og skrive!

Nei får vel komme meg til butikken og handle litt:-). Så får jeg se hva jeg og mini finner på ellers idag:-). Helt tom for ideer når mini ikke går selv enda og bekkenet mitt ikke klarer å bære han for mye (og han ikke har tålmodighet til å sitte i vogn lenge av gangen)
Håper dere finner på noe som ikke sliter deg ut :)

Takk :) skjønte ingenting når jeg var i drømmeland og alarmen gikk :p
Trodde jeg hadde forsovet meg noe skikkelig før jeg kom på at snuppa er i bhg og jeg skal bare være hjemme uansett
Hehe og du likevel kunne bare sove videre ;)

Bra dere ikke var våkne hundre ganger i det minste:)
Når sto dere opp?
Våken fra 5.45, sto opp 6.20. Tre ferdig vaskede unger, yngste badet, vekket faren 7.40. Eller, jaget ham ut av senga i alle fall

Han sier han i natt fikk en oppfatning av at pga en regel med ungene var det ikke mulig å sove lenger enn 4 fremover.

Mareritt heter det, sa jeg ;-)

Back
Topp