Kos dere masseDyreparken med sønnen min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere masseDyreparken med sønnen min![]()
Takk for detI like måte![]()
Haha, en holder nokDet er nok med hysteriske meg her i familien![]()
Ååh edderkopper. Får noia ved tanken!!Haha, en holder nok
I min familie er det meg....dør av edderkopper![]()
Æææh en uke for lenge det???En heeel uke!
Tror jeg dauer...
Greit med litt søvn daStoresøster holdt på noen timer da vi la oss og lillesøster våknet noe tidlig. Ble da noe søvn mellom der![]()
Sliten og trøtt. Nesten alle bevegelser er vonde men jeg har bestemt meg for å være blid, glad og fornøyd plutselig er hun herSant det.
Hvordan er formen din?
Jo takk![]()
Ja er nok lurt, men nå skal vi en liten tur til byen for kjenner at jeg orker bare ikke å sitte inne hele dagen for det har jeg gjort nå i 3 dager.Kanskje ta det rolig i dag ja![]()
Ikke her, Men det er ganske varmt så gutta maler husetDet er braher skinner sola!
Ja er nok lurt, men nå skal vi en liten tur til byen for kjenner at jeg orker bare ikke å sitte inne hele dagen for det har jeg gjort nå i 3 dager.![]()
Det vanskeligste med en dupp er å våkneSov godt![]()
Huff jaGrusom følelse når man ser ambulanse med blålys svinge inn til barnehagen og skolen!
Blir bekymret for mine tre søte små![]()
Det er jo bra daGreit frem til da. ;-)
Hehe, vi er så mange inne her at man kan bare ikke huske altJeg er i glemmeland for tidenStemmer det at du er det
Det blir bra med besøk og oppfriskning av håret
![]()
Åh, hvorfor det? :/Fin men slitsom. Blir en verre dag ikveld dog![]()
Hjalp det?Det skal jeg!Kun litt småkvalm i dag, men det tror jeg er fordi jeg ikke har hatt matlyst de siste dagene å spist veldig lite de siste dagene. Men har spist ei brødskive nå da så håper det hjelper litt
![]()
Jeg fant den men måtte finne den gilde idag tidlig også må jeg finne den igjen nåJeg ga opp og gikk til sengs![]()
Kombinasjonen av varedag og de andre jeg jobber med ikveld. Ikke de mest effektive en av de iallefallÅh, hvorfor det? :/
TakkGod soving![]()