Blir vel ikke før etter ferien daHe he ja det må du vel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel ikke før etter ferien daHe he ja det må du vel
Ja, det tok av skikkelig i gårMye etter jeg la meg
Ja, selv om noen har ferie så har ikke alle det. Viktig å ha hensynJa,kommer til å gjøre det.
Blir plagsomt ellers.
Takk det sammeGod morgen alle søte
Ønsker alle en fin dag![]()
Ble heldigvis noeHåper du fikk sove litt
Har du bursdag? Gratulerer med dagenJada, tar det med ro etter en veldig kort natt. Når mannen kommer heim fra jobb så blir det biff til middag og kakebaking senere. Har bursdag idag, så har humøret oppe
Enn du da?
Gratulerer så mye
Sommerdag vet jeg ikke, men skal forsøke å få en bra dagØnsker alle en herlig sommerdag![]()
Da legger du degIkke vaske gulv
Lurer på om jeg skal gå å legge meg igjen selv.
Ligger i sengen nåLegg deg du![]()
Litt både og. Glad det ble noe søvnSovet godt? God morgen![]()
Enda bedreTakkhun er langtidssykemeldt og har ikke sett henne på leeenge...blir topp
![]()
Har lagt meg, og øyelokkene kjennes bare tyngre og tyngreDa legger du deg![]()
Vi hadde en dag der frøkna våkna 4:15. Tror det var samme dagen som vi dro til usa. Men hun sovna igjen etter 30 min. "Dette passer veldig dårlig assa" sa jeg til hennetror hun hørte på meg den dagen, det er ikke ofte
![]()
Såpass jaDet tror jegfor jeg trilla i 40 min da hun skulle sove
![]()
Var det mye våkne? :/Litt både og. Glad det ble noe søvn![]()
Lykk øynene og slapp avNå skal jeg lykke øynene litt, også skal jeg til frisøren senere![]()
Ja det er jo bedre med litt søvn enn ingenLitt både og. Glad det ble noe søvn![]()
Jeg er jo frisør så jeg slår to fluer i en smekk, får besøkt de på jobb og friska opp håretLykk øynene og slapp avFrisøren høres lurt ut
Kanskje jeg skal ta meg en tur å
Skal i bryllup på lørdag
![]()
Til deg også RonjaØnsker alle en herlig sommerdag![]()