Janetz
Elsker forumet
Må stå på du daMitt mål er å holde meg på topp 10![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må stå på du daMitt mål er å holde meg på topp 10![]()
Takk for detSov godt![]()
Utrolig stilig bukse!![]()
Tusen takk.Stilig!!!!
Med god grunnTusen takk.
Er veldig fornøyd selv
Nei, men husker særlig eldste hadde en periode hvor grøt ble servert sammen med fruktmos, eller sviskemos. Grøtlei tror jeg. Mellomste lurer jeg på vi da bare varierte med brød, husker ikke.Pleier du å lage selv?
Ellers er jeg opptatt av å rydde mens man fikser tingJa hender det her også![]()
Er jo ikke så rartJa, jeg har vært borti den. Lukter temmelig søtt.
Flink du har hvert har!Jammen. Jeg har gått hjemme siden februar. Jeg har ikke vasket gulv selv om. Jeg burde ha gjort det nå og da
Vi er der aldri (jeg har altså ikke vært i Sverige siden før jeg traff min mann. Som i dag er 15 år siden)Ja, det er mye bedre. Dessverre var det temmelig utplukket for grøt da vi var der sist
Vi er ikke der veldig ofte, men må prøve å få til litt mer fremover.
Håper hun ombestemmer seg og sover godt i hele natt istedenforJeg frykter en ny sånn natt. Hun sovner ikke igjen etter at hun våknet for en time siden!!!!
Neida, for solo får jeg ikke tak i herNjaa solo er best men jeg tåler den ikke![]()
Ha en god natt når du kommer så langtNei, nå må jeg legge fra meg telefonen.
Skal strikke litt før jeg legger meg og ca 30 min. God kveld alle sammen![]()
Hun har sovnet nå virker som, så god nattHåper hun ombestemmer seg og sover godt i hele natt istedenfor![]()
så bra! God natt, håper det fortsetter sånnHun har sovnet nå virker som, så god natt
Jeg absolutt hater deHøres lurt ut!
Ikke så glad insekter jeg heller
Nei til tepper! Så ja, enig med degDiskuterer med mannen over teppe under spisebordet! Jeg er den som vasker mest og jeg vil ha minst mulig tepper for noen må jo vaske dem samt gulvet under og er som regel ikke han! Han derimot forstår det ikke! Selv ikke med barn som søler hele tiden!
Haha. Ja tro den dager hun begynner å huske disse episodene hvor jeg hyler av skrekk av en edderkopp, nattsvermer eller annet insekt. Og begynner å fortelle om hvor rar mamma erHaha, så herliglettere sjokkert!
Var faktisk på jobb 15:47.Da hadde jeg blitt småstressarakk du jobb?