Merkelig fasong på noe SV detHva er galt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig fasong på noe SV detHva er galt?
Det er det jaEr en stund til da
Men da er dere i ruteJa,,han får ta seg av det som står igjen, bortsett fra dekorering![]()
Jada, det er egentlig kun en ting som mangler og det er stativ til hengvuggen som mannen må lage![]()
Det kan jeg forståTror disse to henger litt sammen.. hun er vant til å våkne og hoste og få panikk igrunn
Gå forsiktig kjæreJeg går i dusjen
Joda... men den har fått ligge siden søndag.... begynner å bli litt nok nå kanskje? ;pTja.. Kanskje om det skal lekes med i morgen også?
Ja, ikke noe godt. Bruker du saltvannsdråper da?Det høres så fælt ut når ho våkner på natten å ikke får puste gjennom nesa![]()
Det er veel ferieOg her satt jeg og venta på greys..... Ingen greys i kveld????fotball???
![]()
Ja er mulig detSer ut som det bare er på sumo. Må sjekke litt nærmere.
De gjør nok det jaVet ikke om det gjør det da. Mulig toppremiene frister for mye![]()
Da hadde jeg tatt den bort. Evt måtte den vært på et eget romJoda... men den har fått ligge siden søndag.... begynner å bli litt nok nå kanskje? ;p
Jeg får se ferdig det jeg holder på med på netflix førstJa er mulig det
Ja, det var ikke så mye hun spiste, men hun likte detLikte hun grøt da?![]()
Å?Ser ut som det blir en lang natt her..
Kjøpte spray. Men har brukt dråper også.Ja, ikke noe godt. Bruker du saltvannsdråper da?
Hva ser du der?Jeg får se ferdig det jeg holder på med på netflix først![]()
Virket sånn.Likte hun grøt?
JaHar dere hatt flere treff?