Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmerEkstravakt igjen?![]()
Haha veps er værst! Jeg tok J og løp ut og bort til en venn av samboer som bor borti gata. Han så dumt på meg "skjer a?"Haha. Jeg følte jeg sku dø der inne ass.
Hadde veps inne her par uker siden. Stengte meg og ungen inne på badet i en time før jeg torte gå ut
Så koselig da!Jobb og avslutning
Hoho jeg ville gjort nøyaktig det sammeHaha veps er værst! Jeg tok J og løp ut og bort til en venn av samboer som bor borti gata. Han så dumt på meg "skjer a?"
Kan du komme å ta vepsen?? H er ikke hjemme sier jeg![]()
Har ikke noe annet valgjaja, hehe.
Må holde ut![]()
Hva er det?Ser på curiosity på discovery science. Helt utrolig å se på ❤
Blir det sikkertSå koselig da!![]()
Haha, sikkert et artig synFytti grisen den kleggen er jaggu meg forferdeligjeg er livredd den!
Skulle sett når jeg lufta litt ekstra på badet mens jeg dusja. Jenta på gulvet i stille lek. Kommer ut og blitt møtt av kleggen som akkurat kommer inn vinduet.
Jeg hyler
Jenta ser forskrekket på den rare mora si mens jeg knabber håndkleet og unger under armen og springer hylende ut derfra.
Jeg hater insekter
Lurte jeg også påHva er det?![]()
Haha da skal du se broren min! Han er redd ALLE insekter.Hoho jeg ville gjort nøyaktig det samme![]()
Haha du er verre enn megHaha veps er værst! Jeg tok J og løp ut og bort til en venn av samboer som bor borti gata. Han så dumt på meg "skjer a?"
Kan du komme å ta vepsen?? H er ikke hjemme sier jeg![]()
Kom akkurat inn døra sammen med to vaskedamerHar han kommet nå?
Tviler i grunn ikke på detDet skal vi![]()
Haha, dævver!!Hahahaser det for meg tar ungen å "KOM!!" Haha vi hadde ett insekt på badet i går, sendte melding til samboer "hvor faen er du! Kom å redd meg"
Hva er det?
"DYR PÅ BADET"
Æsj! Insektsnetting på alle vinduer fremover?Fytti grisen den kleggen er jaggu meg forferdeligjeg er livredd den!
Skulle sett når jeg lufta litt ekstra på badet mens jeg dusja. Jenta på gulvet i stille lek. Kommer ut og blitt møtt av kleggen som akkurat kommer inn vinduet.
Jeg hyler
Jenta ser forskrekket på den rare mora si mens jeg knabber håndkleet og unger under armen og springer hylende ut derfra.
Jeg hater insekter
Stakkars lille degJeg har jo friii!!
Og er veldig ensom...![]()
Ikke enig i detÅ alle hjerter gleder seg![]()