Juni - skravletråden

Haha. Jeg følte jeg sku dø der inne ass.

Hadde veps inne her par uker siden. Stengte meg og ungen inne på badet i en time før jeg torte gå ut
Haha veps er værst! Jeg tok J og løp ut og bort til en venn av samboer som bor borti gata. Han så dumt på meg "skjer a?"
Kan du komme å ta vepsen?? H er ikke hjemme sier jeg :p

Haha veps er værst! Jeg tok J og løp ut og bort til en venn av samboer som bor borti gata. Han så dumt på meg "skjer a?"
Kan du komme å ta vepsen?? H er ikke hjemme sier jeg :p
Hoho jeg ville gjort nøyaktig det samme :p

Fytti grisen den kleggen er jaggu meg forferdelig:p jeg er livredd den!

Skulle sett når jeg lufta litt ekstra på badet mens jeg dusja. Jenta på gulvet i stille lek. Kommer ut og blitt møtt av kleggen som akkurat kommer inn vinduet.

Jeg hyler
Jenta ser forskrekket på den rare mora si mens jeg knabber håndkleet og unger under armen og springer hylende ut derfra.

Jeg hater insekter
Haha, sikkert et artig syn:P
Men hadde nok reagert på samme måte selv!

Hoho jeg ville gjort nøyaktig det samme :p
Haha da skal du se broren min! Han er redd ALLE insekter.
For noen år siden fløy det en harmløs sommerfugl forbi han, han spretter opp av sol stolen, hyler og låser meg, pappa og dama ute på terrasen :p

Fytti grisen den kleggen er jaggu meg forferdelig:p jeg er livredd den!

Skulle sett når jeg lufta litt ekstra på badet mens jeg dusja. Jenta på gulvet i stille lek. Kommer ut og blitt møtt av kleggen som akkurat kommer inn vinduet.

Jeg hyler
Jenta ser forskrekket på den rare mora si mens jeg knabber håndkleet og unger under armen og springer hylende ut derfra.

Jeg hater insekter
Æsj! Insektsnetting på alle vinduer fremover?

Back
Topp