Hihi, høres koselig utJaFår plass til alle oppi der
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, høres koselig utJaFår plass til alle oppi der
![]()
Den er lite populær her også. Helt umulig å få brukt den. Vrir jo hodet unna hele tiden og hyler til :/Den der nesesugeren er ikke lillemor så glad i. "Men lille venn, mamma prøver ikke å være slem, må bare få ut snørra så du lettere får puste" svaret jeg får er en rett høyre og et høyt wræææææl.
Ja var ikke så mye liv gittKjedelig stille det var her idag da?!![]()
Hva skal fikses på?Kjedelig å vente på reparatør når sola skinner ute![]()
Straks ferdig med 1 kappe. Det er den derre icord fellingen som er så kjedeligHr du mye igjen?
Det var sånn hun lærte å krabbeHihi, så flink hun er!![]()
Mobilen kan brukes til det meste![]()
Helt greitHar dere sovet godt jenter?![]()
Gjør detJeg får se etter![]()
Jeg er på tur inn til trondheim. Hva bringer dag 2 i ferien for deg?God morgen jenter
Hva skal dere idag?
Ha en fin dagGod dag damerTitter innom en tur nå for å si hei
I dag må jeg legge fra meg mobilen og få jobbet! Ha en fin dag alle sammen! Titter innom igjen om 4 timers tid
![]()
Skal du på sykehuset i dag også?Jeg er på tur inn til trondheim. Hva bringer dag 2 i ferien for deg?
Ja, veldigHar dere sovet godt jenter?![]()
Blir jo gjerne sånn.Helt enig! Her i huset gjør jeg mest, men jeg er jo og den som jobber minst så for oss er det naturlig.![]()
Eventuelt får ikke du sove noeNja. Må nesten det da. Ellers sover hun ikke
Ja det er detSånn er det for meg også noen ganger. Men er litt luksus å bare sitte i sofaen også![]()
Venter på internettmannenhehe ja. Er det
Hva gjør du på i dag da?
Kanskje ikke så rart i disse ferietiderJa var ikke så mye liv gitt
Internett har vært borte i snart en uke!Hva skal fikses på?