Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He hr herligFrøkna står å danser når Sofia kommer på tven. Og nynner etter musikken. Mor er definitivt sjarmert![]()
Blitt så flink å gå nå at hun går til midt mellom sofaen og tven og står der og shaker med kroppen mens hun synger utHe hr herlig
Flink du erKb kjørt til skolen
Jeg har hengt opp tøy ,satt på en vaskemaskin og gått ut med papitsøppel
Ungene evner ikke leke stile, de slamrer og tramper helt uten å tenke. Men hun sover heldigvis endaHåper hun sover en stund nå da
Veldig Slitsomt, for alle treSå slitsomt![]()
Så moroFrøkna står å danser når Sofia kommer på tven. Og nynner etter musikken. Mor er definitivt sjarmert![]()
Random quote, men denne ble morsom ;-)Flink du er![]()
God morgenGod morgen
Snart ett år og stor jente![]()
Det går bare fortere og fortere....God morgensyns tiden går litt for fort jeg
særlig det første året
![]()
JaDet går bare fortere og fortere....
Er jo det viktigste detJa de er jo først![]()
Jeg er ikke helt i form, så orker ikke mye for tida:/Prøver jo så godt vi kan!![]()
Typisk at jeg ikke har det. Går det på tv nå da? Kan sette på opptakEr på sumo
God bedringJeg er ikke helt i form, så orker ikke mye for tida:/
Håper dere alle har fått litt søvn i nattTo timer senere, hun har dubbet litt sier mannen som har gått med henne. Jeg har sovet. De tomme puppene er det melk i igjen, og hun drikker. Og så.... Synger. Blir ikke ungen trøtt???
God morgenGod morgen dereidag er lille J 11 mnd. Herregud så fort tiden går
om en mnd er hun 1 år.
God morgenGod morgn
Gjett om kb er klar for siste skoledag !
Så herlig!Frøkna står å danser når Sofia kommer på tven. Og nynner etter musikken. Mor er definitivt sjarmert![]()