Hvor fort ble du gravid etter prevensjonsslutt?

15 mnd etter pilleslutt
 
Brukte Loette p-piller, ble gravid mens jeg gikk på dem :p Heldigvis ble det oppdaget fort og jeg fikk sluttet :)
 
1 år etter p-pille slutt. Hadde begynt å miste håpet og sluttet å tenke på det helt, og da uteble mensen endelig og vi fikk positiv test :)
 
Yasmine p-piller i 8år ca. Fikk bortfallsblødning etter to dager, og dag 41 fikk jeg positiv test :D
 
Ca. 7 måneder etter at jeg sluttet på Yasmine p-piller. Men da på pp5, siden vi ikke startet prøvinga helt med en gang. :)
 
Tok 2 år, vi skulle få hjelp men så gikk det plutselig naturlig. Gikk på microgynon :)
 
Etter p- piller 6 mnd (3pp)
Etter kondom og amming -med en gang (1pp)
 
Jeg gikk på vanlige p-piller (Microgynon), og det tok nesten to år før jeg ble gravid, men bare 7 mnd etter vi bestemte oss for å faktisk prøve, og fikk utredning og Pergotime.
1 pp hvis man regner fra første gang jeg faktisk FIKK eggløsning. ;)
Hvor lang tid tok det før dere fikk hjelp av helsesystemet? Jeg er gravid med nummer to, men har ei venninne som har prøvd i 6 mnd uten hell - føler litt på det siden jeg ikke har prøvd noen av gangene
 
Loette sine P-Piller, ble gravid med en gang, men mistet 3 ganger før det nå endelig har gått fint enn så lenge :) Uke 26 nå
 
Brukte marvelon ble gravid første forsøk
 
Back
Topp